Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

op start af Webshop

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysa  Folk på Amino   er ved at se om jeg kan starte en Web shop hvor jeg skal sælge tøj.

hvad vil de koste ca at få  lavet en god web shop og er der nogle ting man skal huske?

det skal  bare være en hvor man kan vise ens vare godt frem og evt ligge små rekleme film op på.

er der evt nogle der har nogle links til  nogle fede web shoppe

på forhånd tak :D

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har selv brugt www.qsite.dk syndes den funger fint og der er noget man selv kan klare for meget få penge. Men ved ikke om det er det du leder efter. Måske en mulighed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Broxgaard,

med den tekst du har angivet får du nok meget begrænsede svar. Søg herinde på Amino og jeg er sikker på du vil finde de fleste svar af dem du søger. Ellers er google din ven. Jeg har selv brugt Prestashop som er et gratis program. Det kræver dog at du er villig til at bruge meget tid til selvstudie og afprøvning. Selvom jeg har en meget basic side, så har jeg brugt rigtig mange timer på at få de små funktionaliteter til at fungere bedst muligt.

Det er også vigtigt at pointere to ting:

1. medmindre du selv er god til det så følger SEO ikke med når du selv laver side. Det er et kæmpe område, som ofte kan betale sig at få andre til at gøre. 

2. Udseendet på din hjemmeside bliver sjældent voldsomt personligt hvis du ikke har evner inden for programmering eller design. I forbindelse med salg af tøj er der jo ENORM konkurrence på nettet, så jeg vil foreslå dig at skille dig lidt ud for kunderne og giver dem grund til at vende tilbage. eller i det mindste bare gør det muligt for dem at huske dig.

Begge dele kan rigtig mange på Amino hjælpe dig med. Både delvist og fuldt færdige pakker! Der er også endnu flere råd at hente hvis man selv har undersøgt sagen og har fundet frem til nogle områder man ikke helt forstår sig på, eller specifikke problemer som man på egen hånd ikke har kunnet finde svar på. 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Webshop Mærket:

Tag et kig på denne "Beginners guide" til opstart af en webshop:

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop

Der står faktisk nogle få fornuftige ting i guiden, selvom den virker lidt kortfattet på nogle vigtige områder. Men husk det er en guide Kurt har skrevet for at få folk til at købe hans webshop mærke.

Mens Kurt mener at det er en god investering for nystartede e-købmænd, at købe hans mærke, og at man skal se det som et alternativ til e-mærket og Trustpilot. Så mener jeg det modsatte, og jeg vil mene at de penge kan investeres markant bedre andre steder.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Kurt mener at det er en god investering for nystartede e-købmænd, at købe hans mærke, og at man skal se det som et alternativ til e-mærket og Trustpilot

Hej Lundsby.

Det er da utroligt at du igen er i gang med at ødelægge andre folks tråde med dine useriøse og uvedkommende kommentarer.

Dén henstilling du tidligere fik fra Amino om at holde en sober tone er åbenbart glemt igen, så jeg håber en moderator lige giver dig en reminder.

Mvh. Kurt

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kurt

Jeg har bestemt tænkt mig, at holde en sober tone. Jeg tror det er helt indenfor Aminos rammer, at vi har forskellige opfattelser af hvorvidt din mærkningsordning er en god ide.

Så vidt jeg husker var det denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/197607.aspx?PageIndex=2 men det endte jeg godt, med at trådstarter takkede mig for at havde advaret ham.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:
Mens Kurt mener at det er en god investering for nystartede e-købmænd, at købe hans mærke, og at man skal se det som et alternativ til e-mærket og Trustpilot. Så mener jeg det modsatte, og jeg vil mene at de penge kan investeres markant bedre andre steder.

Helt ærligt Lundsby Wink

Mener du ikke dette er udhængning. Du burde om ikke nogen kende Aminos regler.

Hvad ville du sige til at blive udhængt på samme måde ???? 

Uanset om du så kan lide Kurt eller ej, burde du være for stor til at synke så lavt.

Hvad med at bruge din tid på dine egne projekter Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Jeg mener helt klart ikke at det er at hænge nogen ud!

Jeg syntes jeg skriver sagligt, og udelukkende med udgangspunkt i hvad jeg mener er bestemt for iværksættere der vil beskæftige sig med e-handel.

Jeg kan slet ikke se hvordan det kan tolkes som udhængning, jeg har igennem tiden her på Amino diskutteret med alle mulige om hvilket webshop system, man skulle vælge og selvom der er fremhævet ulemper ved CloudSprout, har jeg da aldrig følt at jeg blev hængt ud.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby !

Jeg synes fortsat den var under bæltestedet.

Men jeg har givet dig 4 stjerner, bl.a. begrundet i dit svar. Og det at du ikke stikker hoved i busken. Tak for det.

Ja jeg husker sagtens mange af dine tidligere debatter herinde, også heltemodige indsatse du gjorde, for at overbevise skeptikere.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)