Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har prøvet et stykke tid, at starte et affiliate site op angående GTA V, men er kørt død i den og har derfor bare domænet til at stå.

Domænet jeg taler om er: GTAVDanmark.dk

Men hvad kan prisen være på sådan et domæne? Samt, kan man få mere end hvad men selv har givet for det?
Hvis i er interesseret må i meget gerne sende en PM, men der er ikke rigtig nogle besøgende på siden, da jeg ikke har haft tid til seo osv. 

Der er der i alt fald lidt fra Google Analytics.

Og er det overhovedet muligt, at sælge domænet? Hvad jeg kan læse mig til, så vil domænet udløbe 30/11 2014

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro, uden lige at skulle hænges op på det, at domænet er ca. 45 kroner værd.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bærbar.com:

Jeg vil tro, uden lige at skulle hænges op på det, at domænet er ca. 45 kroner værd.

Det er det ja, men tænker da at kunne få bare lidt mere for det - har jo tros alt lavet noget på den.

Fra Allerød
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Mallards Design & Development Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil råde dig til at glemme alt om at sælge Domænet - selve indholdet kan du sagtens sælge - men ikke domænet!

Ser du, det er ikke tilladt at leje et domæne med henblik på videresalg, jf. Dk-hostmastet. Derfor vil enhver interesseret kunne indgive en klage og få det overdraget.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)