Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Webshop del?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er sådan at jeg skal til at bygge en webshop til et firma som jeg blev kontakt af i dag og jeg har kigget på at have det i PrestaShop eller Magento?, men hvad er bedste?

Jeg har set utrolig mange bruger Magento, men hvorfor??

Hvad synes du jeg starte med?

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bygge en webshop til et firma, det lyder da spændende, men har du prøvet det før?

Vi benytter Magento af mange årsag - vi oplever det er den mest skalerbare løsning, hvor der er flest mulighed for udvidelser i takt med vækst. Der er for og imod på begge platforme - og i sidste ende skal man jo vælge det, man er mest tryg ved at arbejde med.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas:

Du skal bygge en webshop til et firma, det lyder da spændende, men har du prøvet det før?

Vi benytter Magento af mange årsag - vi oplever det er den mest skalerbare løsning, hvor der er flest mulighed for udvidelser i takt med vækst. Der er for og imod på begge platforme - og i sidste ende skal man jo vælge det, man er mest tryg ved at arbejde med.

Altså jeg har ikke bygget det totalt færdig, jeg har "leget" med Prestashop før og synes det virker meget kedeligt, tja,

Men hvis jeg evt skulle finde en freelancer til at lave et eller andet til shoppen så finder der mange til de 2 forskelle platforme,

spørger igen hvis du ikke forstår mig ;) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Jeg anvender selv Prestashop, og valgte dette ud fra brugervenlighed for folk der ikke har anvendt shops før. Hvorvidt det er kedeligt eller ej tror jeg er et religionsspørgsmål, da det nok nærmere handler om hvordan man anvender temaer og funktioner som er tilgængelige i utallige kombinationer.

Til info kommer der også en stor opdatering til Prestashop snarest hvor der er lavet store ændringer på både front- og back-office.

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lau Sunde:

Hej Jesper,

Jeg anvender selv Prestashop, og valgte dette ud fra brugervenlighed for folk der ikke har anvendt shops før. Hvorvidt det er kedeligt eller ej tror jeg er et religionsspørgsmål, da det nok nærmere handler om hvordan man anvender temaer og funktioner som er tilgængelige i utallige kombinationer.

Til info kommer der også en stor opdatering til Prestashop snarest hvor der er lavet store ændringer på både front- og back-office.

Hej, jeg har netop også høret det samme som dig, 

Jeg tror det også kommer an på hvilken type man er, ;) 

- Tillykke med dagen :D 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som en murer der ikke ved hvad mursten og mørtel er, men gerne vil bygge en væg!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)