Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samrbejdspatner i tyskland søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mig og min makker har en succesfuld hjemmeside her i dk.. Vi er lige startet op i USA hvor vi har lavet en franchise aftale med et firma derovre.. Nu kunne vi godt tænke os og fører siden videre til tyskland. Nogen som kender nogle sider i tyskland hvor man kan søge efter iværksættere, eller er der nogen her i dk som kunne være interesseret i og starte det op dernede

Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne skrive(sende mig) lidt flere detaljer som f.eks hvilken slags personer du søger, er det i hele tyskland, produkt, koncept osv. Så er jeg ret sikker på at jeg kan hjælpe.

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Har stor erfaring med det tyske marked, da jeg tidligere har arbejdet dernede.

Derfor vil jeg anbefale dig denne side: http://www.wlw.de/ som er en tysk udgave af alibaba.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad er det for en web-shop det handler om? Nogle flere information ville være meget godt. Jeg er nok tysker og bor i tyskland, men jeg er efter min egen viden ikke gnet til at starte noget endnu, fordi jeg mangler erfaring.

Dog kender jeg en, som også er en af mine bedste venner som har startet en del op som kører meget fint i DK. Han bor i tyskland samme by som mig. Han er programmør til webshops og det hele. 

Så hvis i skulle have interesse i at komme i kontakt med mig/ham skriv en besked :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)