Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på JayAndKay

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Mig og en medstifter har netop startet Jay&Kay. 

Vi har fået vores hjemmeside helt lavet færdig på nuværende tidspunkt. 

Hvis i har tid/ lyst kan i eventuelt tage et look på https://www.jayandkay.dk 

Med Venlig Hilsen 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jay&Kay:

Hvis i har tid/ lyst kan i eventuelt tage et look på https://www.jayandkay.dk 

Og vil du have kritik eller skal man blot se den? Nu har jeg prøvet, at åbne den i Firefox og Chrome - og synes godt nok det tager et stykke tid. Derudover forstår jeg ikke jeres forside.

Hvorfor bruge så meget plads på, at fortælle om hvad der betales med. Betaling foregår med PayPal og I vil give mig den bedste oplevelse med nethandel - de to ting hænger sgu ikke sammen. Jeg vil hellere betale med kort.

Jeg ved ikke, hvad det er som I sælger - jeg er nødt til at scrolle ned og så står der én powerbank i forskellige farver. Den slags webshops findes der masser af.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ik rigtig der kommer noget frem når man prøver at åbne den via mobilen?

 

Fra Randers
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

findes der mange bil-butikker -findes der mange dagligvarer butikker -findes der mange telefonbutikker ? Selvfølgelig gør der det. Det er et koncept! 

Fra Randers
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

mobilversionen skal lige fixes helt. Prøv på computer eller OS X 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jay&Kay:
Hvis i har tid/ lyst kan i eventuelt tage et look på https://www.jayandkay.dk 

 

jeg kan slet ikke tilgå siden.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Omg jordens værste hjemmeside faktisk så dårlig at jeg slet ikke kan loade den på en 1000 mbit/sec forbindelse ej joke men jeg kan ikke loade den, den timer simpelthen ud under forsøget!.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejle
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Led-manden.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som der er skrevet før, så bruger du/i for meget plads til at fortælle om paypal. De fleste vil betale med kort. Det er de færreste i Danmark som bruger paypal endnu. Jeg synes at i skal droppe forsiden, og i stedet lægge produkterne der i stedet, således at man ikke skal ud og lede efter dem. Jeg har meget svært ved at finde jeres produkter. Det var meget svært til at starte med, at finde ud af hvad det er i vil sælge. Det er en meget rodet side. Jeres privat mailadresse, behøver i ikke at have stående. Hvorfor skal man bruge jeres private mailadresse, når i har opgivet firma mail.

Jeres menu side har designet som windows 8. Efter min mening er det ikke særlig godt. Jeg foretrækker en menubjælke i toppen, hvor alle andre har placeret deres.

Jeg synes, at siden virker alt for forstørret. Det ville være bedre hvis i formindsker afstanden, således at man vil kunne se noget mere på siden uden at skulle rulle ned.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)