Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejde online

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det vil altså sige, at du - i en alder af 15 år - har besluttet dig for, at dit fremtidige liv skal baseres på at tjene penge på nettet, men at du ikke har nogen som helst anelse om hvordan man "tjener penge på nettet" og at du ikke har noget åbenlyse kompetancer ud over at være nem til at lære.

Først og fremmest må du erkende, at du ikke er klar endnu. Dit grundlag er simpelthen for svagt. Du er nødt til at have en ide om hvad du har lyst og evner til. Hvis du har f.eks. en brændende lyst til at bygge hjemmesider, men (endnu) ikke har kompetancerne, så er det jo helt legalt, men så ved du præcist hvad du skal bruge din fritid på i de kommende par år.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Som de andre har beskrevet, og som du nok vil møde flere gange i løbet af dit liv: "Øv dig, øv dig, øv dig og øv dig"!
Hvis dette var noget jeg havde hørt efter da jeg var en smule yngre da jeg startede i dette fantatiske eventyr, kunne jeg kalde mig selv nærmet expert indenfor det område jeg godt kunne tænke mig at vide.. Så derfor sæt dig ned, find ud af hvad du godt kan lide, undersøg markedet, læs om det, besøg biblioteket for at finde data/informationer, google, youtube og alt hvad der skal til for at få en forståelse for det, og byg så mere og mere på ved at arbejde med det efterfølgende!

Så go get them boy!

De bedste hilsner

Mads

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du kan altid tage et kig på http://www.reddit.com/r/beermoney der snakker de om ideer til hvordan man kan tjene lidt nemme lommepenge ved at lave ting online.

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er masser du kan lave online,

SEO, programmering og masser af andre ting, sagen er mere om du er godt nok til at lære dig selv op. Forstået på den måde at du selv skal lære det og være klar på at det tager tid og du ikke kommer til at tjæne meget i starten.

Det jeg kan anbefale er at du finder ud af hvad du vil og så går i praktik :) 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)