Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prestashop og WooCommerce VS. mine krav.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey igen dejlige mennesker! :)

Jeg har søgt nettet tyndt, og set diverse tutorials rundt om på nettet - nu har jeg brug for afklaring.

Jeg har forelsket mig i WooCommerce og Prestashop - men jeg vil gerne have be- eller afkræftet hvilket system, der understøtter de ting som for mig er et krav til min webshop.

Her kommer listen:

1. Logo ved forsendelses metode

2. Jeg har aldrig de samme varer i shoppen, så det er et must at fragt delen, kan regne den samlede pris ud på ordren ved hjælp af en indtastet vægt.

3. Bankoverførsel skal kunne være en betalingsmulighed

Disse 3 ting er et must for min webshop.

Nogle derude, som kan fortælle mig om en af systemerne kan de 3 ting? 

Erfaringer med begge systemer modtages også gerne, hvad er det mest optimale at starte ud med, når man starter ud helt fra scratch - og jeg kommer aldrig til at have de samme varer i min shop, noget der taler for, eller imod?

MVH

Jesper

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper, 

Hos Retro Media arbejder vi meget med WooCommerce, som jeg godt kan forstå, at du har forelsket dig i. 

1) I WooCommerce kan man nemt indsætte et logo, udfra de forskellige forsendelses metoder f.eks. et Post DK logo.

2) Når man opretter et produkt i WooCommerce, kan man indtaste både vægt - Men man kan også indtaste en pris for hver enkelt produkt. Dertil kan man også selv ændre sine forsendelsesindstillinger, så de passer til ens behov.

3) WooCommerce understøtter mange betalingsmuligeder, og bankoverførsel er en af dem. 

Jeg vil anbefale dig WooCommerce, hvis du ingen erfaring har, med webshops. WooCommerce er meget brugervenligt, og nemt at gå til - Hvorimod Prestashop er lidt mere kompliceret for nybegynderen. 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:
2) Når man opretter et produkt i WooCommerce, kan man indtaste både vægt - Men man kan også indtaste en pris for hver enkelt produkt. Dertil kan man også selv ændre sine forsendelsesindstillinger, så de passer til ens behov.

Kan du fortælle mig hvordan man gør det i WooCommerce, eller evt. give mig et link? Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan :)

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  esucces Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper.

Jeg vil så gerne tale for PrestaShop!

Det kan sagtens alle de ting du forespørger.

1. Her opretter du blot en "carrier" og indsætter fx. post dk's logo.

2. Hvis du indtaster vægten for alle dine varer når du opretter dem er det en smal sag. Når du opretter din carrier fx. post dk så kan du lave nogle regler for vægt og pris.

3. Du kan installere et modul der hedder bankoverførsel.

Alt sammen 3 meget nemme ting. Jeg har desværre minimalt kendskab til woocommerce, så jeg skal ikke sidde og lave nogen benchmark.  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)