Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny shop med slips og butterfly

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er ved at være klar og har tilrettet det sidste.

Tjek www.bugana.dk og giv feedback.

Som tak for hjælpen giver vi 50% rabat med rabatkoden AMINO. Inkl. gratis fragt og gratis retur.

På forhånd tak!

Mads

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige få lidt bedre tid imorgen, men de første ting jeg faldte over var disse:

"Breden er på det bredeste stykke" - Hvad er breden på dette stykke, 10 cm eller ? ... Virker ikke som en helt færdig tekst.

Derudover syntes jeg ikke de pile der med et 0 giver så meget muligt uden man selv skal op og undersøge det - Måske ændre det til noget tekst "Sammenlign varer" eller lign.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Fineprice I/S Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville lige sige at du måske skal overholde din udsalgs procent, du fortæller man kan få op til 50 %, men ingen af de udsalgsvare du har der inde, har 50 % i rabat. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 278
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Hvis i har brug for slips har jeg et parti liggende med 20-30 modeller.

8kr eks.moms

Der er ca.200-250 stk.

Mvh

Seref

smsliga@gmail.com
Tlf:22995144

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden ser ok ud.

Men lad være med direkte al lyve, "Vi har Europas største udvalg i slips og butterfly", det passer jo simpelthen ikke!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt så kan jeg godt lide designet. Den virker professionel, og jeg ville ikke være nervøs for at købe på siden. Nu har jeg ledt på jeres side, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan gratis retur fungerer. Generelt mangler jeg en F.A.Q på jeres side med de mest almindelige spørgsmål I kunne få.

Hvis man går ind på ordre og returneringer, så kan man vælge "Find ordre efter" herinde kan man vælge ZIP-code - Det burde måske oversættes til dansk.

Jeg synes jeres avanceret søg er for "svær" her kan man blandt andet vælge momspligtige varer 25%?

Ellers synes jeg at siden er lækker og lige til.

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Billig-Magento:

Siden ser ok ud.

Men lad være med direkte al lyve, "Vi har Europas største udvalg i slips og butterfly", det passer jo simpelthen ikke!

Hej.

Det vil jeg gerne udfordre. Kan du finde et udvalg i Europa med over 850 fx slags slips.

Mvh

Mads

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

CoolSlips.dk - Marc:

Generelt så kan jeg godt lide designet. Den virker professionel, og jeg ville ikke være nervøs for at købe på siden. Nu har jeg ledt på jeres side, og jeg kan ikke finde ud af, hvordan gratis retur fungerer. Generelt mangler jeg en F.A.Q på jeres side med de mest almindelige spørgsmål I kunne få.

Hvis man går ind på ordre og returneringer, så kan man vælge "Find ordre efter" herinde kan man vælge ZIP-code - Det burde måske oversættes til dansk.

Jeg synes jeres avanceret søg er for "svær" her kan man blandt andet vælge momspligtige varer 25%?

Ellers synes jeg at siden er lækker og lige til.

Tak for det. Og tak for dine bemærkninger. Det kigger vi på.

Under www.bugana.dk/kundeservice kan du finde svar på de spørgsmål du søger.

Mvh

Mads

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 18
Fra  Fineprice I/S Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg kan regne sammen på den, har du omkring 660 styk slips til salg på din side.. 

Det er ikke for at fornærme nogen. 

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas H:

Så vidt jeg kan regne sammen på den, har du omkring 660 styk slips til salg på din side.. 

Det er ikke for at fornærme nogen. 

Hej Lucas.
På flere slips er det muligt at vælge flere størrelser, som jo skal tælles med. Se fx: http://www.bugana.dk/slips/oscar-white.html
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)