Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverance og opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg hedder Frederik, er 18 år og er i gang med datatekniker uddannelsen. 

Jeg føler at jeg har fortrudt det, fordi jeg vil gerne udrette noget i mit liv, og gøre noget af betydning og det ser jeg ikke at det vil.

Det har altid været min drøm at starte mit eget, og har læst lidt hvordan jeg finder lige den rigtige ide. Og det er jo svært at sige, hvad der er den rigtige, men jeg elsker at se film, og der har jeg valgt min ide ud fra det.

Så jeg har tænkt over ideen, og det vil jeg tro er mit første skridt.

Jeg har ikke lige skrevet at, det jeg gerne vil lave er en hjemmeside hvor folk kan leje film online eller købe abonnement og se alt der er. 

Det er lidt ligesom netflix og viaplay, men de får bare aldrig nye film! og det hader jeg.

Så jeg skal også finde en leverandør. HOW ?:O

Jeg kiggede lidt på den her http://www.dvs-entertainment.dk/ og det var den eneste jeg fandt. For det første ville jeg gerne have mere end 1 mulighed, og for det andet så kan jeg ikke se priser eller noget som helst? så hvordan ved jeg om jeg har budget til det.

Også hvis vi siger jeg vælger denne leverandør. Hvad er så mit næste skridt ? :O 

Har læst lidt at man skal lave en plan tegning eller noget ? 

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Meeega fedt!!

Bliv da på uddannelsen, uanset et det fedt for dig at have den, så kan du altid bygge videre senere.

- jeg skimtede lige dit link, lav en profit share løsning med dem så du kan skabe noget omsætning.

- Jeg tror ikke at du umiddelbart vil kunne konkurrere med udvalg, overvej måske nicher ? Altså målret de film du lader folk streame.

Dernæst overvej måske hvilke passive indtægter der vil kunne give dig endnu mere omsætning.

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. Priser må du jo bare gribe telefonen eller sende en mail..

Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også tænkt mig at vente mindst 1 år hvis jeg dropper ud :) så har jeg også lidt indkomst derfra :-)
Men hvad er profit share og nicher som du skriver ?:-)
Og nogen råd til de næste skridt jeg skal tage, hvis jeg finder ud af, at de kan skaffe noget godt og til en rimelig pris til mig ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)