Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lavet den perfekte hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, Hvordan skal jeg finde nogen der har rettigheder til at streame og udleje ?

Jeg så at der var nogen som hed Starz som var partnere med HBO Nordic og har været med netflix.

Er det sådan noget du mener? og det var de eneste jeg lige kunne finde. Ved du om det koster penge at blive partnere med dem?

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik:

Hej Mads, Hvordan skal jeg finde nogen der har rettigheder til at streame og udleje ?

Jeg så at der var nogen som hed Starz som var partnere med HBO Nordic og har været med netflix.

Er det sådan noget du mener? og det var de eneste jeg lige kunne finde. Ved du om det koster penge at blive partnere med dem?

Jeg kender dem ikke, det er ikke noget jeg arbejder med. Du kan starte med at søge efter "film distibutører danmark" og kontakte nogle af dem. Ellers må du spørge dig frem.

Distributørerne betaler store summer for at få rettighederne til distribuere film i Danmark - streaming/leje/biograf mv. Du skal nok ikke forvente at de bare giver dig lov til at vise de film de selv har betalt for, uden at få noget igen.

Hvis du bare begynder at streame film uden tilladelse er det samme som distribution af piratkopier. Der skal du nok forvente at du får lukket dit website og stort sagsanlæg oveni indenfor et par uger.

Som jeg skrev, det er ikke en nem branche at starte op i. Og jeg har meget svært ved at tro, at de vil tage dig seriøs med et budget på 5000/måned.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)