Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen opstartsgodtgørelse? :o

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 76
Fra  Joinsport Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af de mange grunde til at jeg startede joinsport.dk for ca. et år siden var, jeg hørte man kunne få 40.000 i opstartsgodtgørelse. Har efter hånden været alle steder for at få pengene, men hvert sted får jeg at vide: "Holstebro kommune kan ikke give dig en godtgørelse for at have startet eget firma".

Mit spørgsmål er så om det er noget jeg skal gå videre med?

Ha' en god weekend alle aminoer

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o joinsport

Tilmeldt 12. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg skal lige forstå dig ret, havde du regnet med at modtage 40.000 kr. for at starte dit eget firma?

God weekend!

De bedste hilsner
Anders

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Led-manden.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Jeg har hellere ikke lige hørt om opstartsgodtgørelse. Jeg søgte hurtig på google og der fandt jeg intet om det.

MVH

Patrick

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

joinsport.dk:

Hej

En af de mange grunde til at jeg startede joinsport.dk for ca. et år siden var, jeg hørte man kunne få 40.000 i opstartsgodtgørelse. Har efter hånden været alle steder for at få pengene, men hvert sted får jeg at vide: "Holstebro kommune kan ikke give dig en godtgørelse for at have startet eget firma".

Mit spørgsmål er så om det er noget jeg skal gå videre med?

Ha' en god weekend alle aminoer

Venlig hilsen

Simon Jensen

C/o joinsport

Det er godt nok et fantastisk indlæg. Tænk at lave en hjemmeside for, at kunne få 40.000 kr.. Det skal da nok blive en succes!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der var for år tilbage hvor man kunne få iværksætterstøtte som var et beløb der kunne bruges til at hjælpe til opstart af virksomhed. Der var også en periode hvor man kunne få penge så man kunne komme igang uden at skulle lave overskud fra dag 1.

Der skal ikke grines af indlægget fordi meningen er god nok. Der er bare ikke nogle muligheder lige nu til det eller også er der nogle specielle regler som kommunen ikke er klar over.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)