Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Abado

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer!

Jeg lancerede i onsdags Abado som er en side ala Agera, Ateo, JUF og Autobutler. Siden er dog indenfor web-relaterede opgaver. Jeg har siden starten af november arbejdet på at få lavet design og partner system, og nu er glad for endelig at have det klart! Jeg håber i kan give lidt feedback på siden!

I finder siden på www.abado.dk

Glæder mig til at høre hvad i har af konstruktiv kritik :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vælger at tolke at de pt. 88 visninger uden nogen form kommentarer betyder at folk ikke har noget konstruktiv kritik? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser rigtigt godt ud! Evt. få SEO-optimeret jeres meta titles og descriptions.

Ellers utroligt simpelt og flot layout både på forsiden og partner-delen. Jeg har ikke noget at sætte en finger på.

Vil kun sige god vind med projektet!!

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Fisknu.dk & Outdoornu.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan god lide siden. Kun en lille bemærkning herfra: Hvis du har et CVR nummer, så skulle du måske overveje at sætte det på.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt rigtig fin side, og dette er blot en tanke ....

Kunne det ikke være en ide at kunne vælge hvilken type af opgave man søger, og alt efter hvad man vælger kommer der felter frem man kan udfylde ?

Rigtig tit herinde er folk utrolige upræcise med hvad de søger, så hvis man havde X antal faste punkter under hver type opgave kunne det hjælpe til mere præcise bud.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Kjær-Larsen:
betyder at folk ikke har noget konstruktiv kritik?

Hej Casper

Jeg kan heller ikke finde noget, du kan gøre bedre.

Jeg kan rigtig godt lide, at du skriver 3 fordele på forsiden.

Godt Lavet Smile

Med Venlig Hilsen

Søren Mathias Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Overordnet set synes jeg det er en rigtig flot side, jeg kan ikke rigtig finde noget at sætte fingeren på. Godt lavet!

Jeg har selv tilmeldt mig som partner, det virker ganske lovende. :-)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes generelt det er en flot og moderne side. Jeg synes dog ikke, at man med det samme får viden om, hvad det er siden tilbyder. Jeg kan godt se, at der står "web-opgave", men jeg synes ikke, at det er særlig sigende. Godt nok står det nærmere beskrevet længere nede gemt væk under "Spar din tid", men jeg havde nok valgt at gøre det klart og tydeligt hvilket opgaver, siden kan være behjælpelig med.

Derudover synes jeg, at dine sociale ikoner er for små, det er næsten en udfordring at ramme dem ;-) Man kunne evt. gøre sådan, at ikonerne havde en større ramme eller gøre selve ikonerne større. Og så havde jeg nok også valgt et andet google+ logo, da det nuværende er ret utydeligt.

Held og lykke med projektet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Murphy:

Jeg kan god lide siden. Kun en lille bemærkning herfra: Hvis du har et CVR nummer, så skulle du måske overveje at sætte det på.

Tak, og det er nu tilføjet :-)

Henrik Kristensen:

Generelt rigtig fin side, og dette er blot en tanke ....

Kunne det ikke være en ide at kunne vælge hvilken type af opgave man søger, og alt efter hvad man vælger kommer der felter frem man kan udfylde ?

Rigtig tit herinde er folk utrolige upræcise med hvad de søger, så hvis man havde X antal faste punkter under hver type opgave kunne det hjælpe til mere præcise bud.

Vi er allerede igang med at finde en måde at give kunden og os bedre muligheder for at beskrive opgaven. For du har helt ret!

Kasper Snæver:

Overordnet set synes jeg det er en rigtig flot side, jeg kan ikke rigtig finde noget at sætte fingeren på. Godt lavet!

Jeg har selv tilmeldt mig som partner, det virker ganske lovende. :-)

Tak og fedt! :-)

Martin Laugesen:

Jeg synes generelt det er en flot og moderne side. Jeg synes dog ikke, at man med det samme får viden om, hvad det er siden tilbyder. Jeg kan godt se, at der står "web-opgave", men jeg synes ikke, at det er særlig sigende. Godt nok står det nærmere beskrevet længere nede gemt væk under "Spar din tid", men jeg havde nok valgt at gøre det klart og tydeligt hvilket opgaver, siden kan være behjælpelig med.

Derudover synes jeg, at dine sociale ikoner er for små, det er næsten en udfordring at ramme dem ;-) Man kunne evt. gøre sådan, at ikonerne havde en større ramme eller gøre selve ikonerne større. Og så havde jeg nok også valgt et andet google+ logo, da det nuværende er ret utydeligt.

Held og lykke med projektet :-)

Jeg får kigget på det med det samme, mange tak! :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Kjær-Larsen:
Glæder mig til at høre hvad i har af konstruktiv kritik :-)

Jeg er med som Grafiker, jeg vil foreslå du gør noget mere ud af at forklare opgave udbyderne hvor vigtig en god beskrivelse af opgaven er, de opgaver jeg ser er ret begrænset med informationer, der er for mange osv med som vil gøre det ret svært for en seriøs at byde ind på, hertil kan di med fordel tænke ind at man kan stille spørgsmål til opgave udbyderne.

Mine 5 cent :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)