Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sikring mod Kopi

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 69
Fra  Apuls.dk Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

På vores webshop går vi meget op i at have gode billeder og fede tekster. Derfor er vi også begyndt at tænke på, om der mon er nogle der kopierer vores tekster/billeder og derved kan give os minus på google.

Jeg har hørt at der er services som kan holde øje med tekst og billeder på nettet og advare, hvis det bliver kopieret, men kender i nogle gode / gerne billige? ;-)

Ha' det godt :-)

Apuls.dk: Træningsudstyr, maskiner, tøj, sko og tilbehør, til alle former for træning.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Den service du leder efter, må være CopyScape's CopySentry.

Den kan jeg varmt anbefale, da jeg bruger den selv.

Den har hjulpet mig adskillige gange, når dovne indholdstyve har følt sig fristet til at stjæle tekster fra mine virksomheders sites.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug et vandmærke, fra det ene hjørne til det andet, www ditnavn dk. eller noget.

Hvem vil have dit billede hvis det et andet domæne der er printet i billedet. der er superdygtige personer der kan fikse dette, de er bare så grafisk stærke, at de ikke har et behov for at stjæle den slags.

Skriv teksten, brug Zeallsoft, screencapture (det gratis) tag et billede, igen meget vagt vandmærke bag tekst. så kan man ikke bare copy/paste, det muligt at bruge en dummy scanner, og gøre dette selv om din tekst ligger i et billede.

Husk at ligge din tekst gemt i din side, google kan ikke opfange et billede af din tekst, en dummy side, brug en random funktion, og alle sætninger er kastet rundt, uforståligt. Stadig google læser ikke din tekst, det blot stikord, blot små sætninger der er humlen, brug derfor stikord i mapper så de står i dine url,s.

Hvis jeg lagde en tekst ud, i et billede format.. CopyScape ville ikke opfange det, du, - et billede, det igennem et filter. Det bare basalt at komme uden om. Hvis du så opdager din tekst/billede er stjålet, så er den jo allerede kopieret, - hvad hvis du finder den på et .ch domæne. Hvad ville du kunne gøre, det vandmærket der er embedded ind i dit arbejde. Det ville skrige, dette er en uærlig forretning ud til alle kunder.

Betragt det som din signatur, gør det til din stil, - er du dygtig kan du gøre dette med stil. Troede ikke det var et problem, nu der andre der har haft det samme problem. Hvor svært er det at lave et flot billede af sit produkt, eller få hjælp til tekster. Det er de råd jeg kan give, og kan kun sige at CopyScape er nem at omgå, en tekst skal bare ændres en smule, så er det ikke længere en kopi. For den må ligne ufattelig godt, rent juridisk.

Ellers en kombi, - Efter at Universiteter har lavede genkendelses software, er der kommet et hav af muligheder. Tænker også dem der kopierer sådan noget bare er ligeglade, og hvis du køre en sag.. Så ligger de jo den bare over et sted, hvor du ikke har en jordisk chance.

I hvert fald ikke inden for lovens grænser..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)