Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontakt til fotografer - Bryllup, portrætter, produkt billeder osv.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Takker for svaret, jeg prøver lige at få sendt ham en mail snarest og høre om han vil på listen. 

Pt er der 18 fotografer på listen, samt jeg har et par stykker der skal tilføjes senere idag, så stille og roligt vokser den da. Og jeg kan med ro i sindet vide at samtlige har givet tilladelse til at være på den, skønt :)

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

De første 20 fotografer er tilføjet, og har stadig 2-3 stykker jeg får tilføjet idag.

Kender folk nogle er de stadig MEGET velkomne til at tage kontakt hvis de vil tilføjes.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 96
Fra  maling.nu Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham her: http://www.peterskjold.dk/

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Har lige sendt mine kontaktoplysninger til dig - og vil gerne med på listen.
Jeg har lige et par små sproglige rettelser til den tekst der står lige over listen af fotografer - du skriver:

Alle fotografer her hver deres måde at fange øjeblikke på samt hvordan de redigere, så find den der passer dig her på listen, og nyd de vigtige øjeblikke resten af livet.

Der er en stavefejl, noget med kommaer og så det med at redigerer, som ikke er helt sprogligt godt.
Kunne foreslå at du skriver sådan:

Alle fotografer har hver deres måde at fange øjeblikke på - og de redigerer billederne forskelligt. Så find den, der passer dig bedst her på listen, og nyd de vigtige øjeblikke resten af livet.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Frich Brask:

Ham her: http://www.peterskjold.dk/

Takker, han kommer på listen over folk der skal kontaktes Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dirch Lind:

Hej Henrik

Har lige sendt mine kontaktoplysninger til dig - og vil gerne med på listen.
Jeg har lige et par små sproglige rettelser til den tekst der står lige over listen af fotografer - du skriver:

Alle fotografer her hver deres måde at fange øjeblikke på samt hvordan de redigere, så find den der passer dig her på listen, og nyd de vigtige øjeblikke resten af livet.

Der er en stavefejl, noget med kommaer og så det med at redigerer, som ikke er helt sprogligt godt.
Kunne foreslå at du skriver sådan:

Alle fotografer har hver deres måde at fange øjeblikke på - og de redigerer billederne forskelligt. Så find den, der passer dig bedst her på listen, og nyd de vigtige øjeblikke resten af livet.

Mange tak for svaret, kigger lige på dine kontakt oplysninger senere i aften Smile

Omkring det med formuleringen samt teksten kan du have ret i, jeg prøver lige at se nærmere på det, så mange tak for at nævne det.

/Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre er der kommet 24 fotografer på listen, så der er masser af plads til flere Yes

- Der er stadig et par stykker herinde jeg mangler de sidste svar på over PM og de vil blive tilføjet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)