Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik med accessories og smykker til mænd

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil da lige komme med en opdatering.

Shoppen har nu været online i 2 måneder og det har givet 4000 besøgende og 20 kunder.

Så det går da fremad. Næste skridt er at udvide annonceringen med et flash banner på DKBN.dk. Så det bliver spændende at se om det giver mere end på Google. Men jeg må nok sige, at også jeg er blevet overrasket over hvor mange blod, sved og tårer det kræver at få sådan en shop op at køre. Var lidt naiv i starten og troede lidt at de fede produkter bare skulle ligges ind i shoppen, og så ville det hele bare køre. Meeeen :-)

Men nu går det fremad og det er kanon spændende Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper - til lykke med at det går den rigtige vej.

Du har valgt et niche produkt og må derfor forvente, at det er lidt op ad bakke her i starten. Det kræver masser af hårdt arbejde at komme ud og blive set og kendt. Prøv at få artikel om din virksomhed i div blade og Magaziner - det rykker.

Og så er jeg enig med en af de andre kommentarer mht, at der mangler lidt blikfang på forsiden af din hjemmeside.

Fortsat held og lykke med ideen og butikken - næste år ved denne tid er der kø for at shoppe hos dig ;-))  

dbh Michael Skjøt

www.skjoet.net

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper. Jeg var lige inde og kikke på din shop. Der er et par i tråden der nævner tillid, og jeg bliver lidt mistænkelig, når jeg kan få 15 % med det samme. + at der er tilbud rundt på siden, (før kr. 1200.- nu kr. 1100.- ), som jeg derefter får 15 % på. Hvis man kender butikspriserne er det måske en fed deal hos dig, men hvis man ikke gør hvilket jeg ikke gør, så tænker jeg / man, Det er sikkert for dyrt. Giv hellere en gave, når du sender afsted. Det kunne jo evt. være en pudseklud og pudsevæske. Jeg ved ikke om din ide er at du kun vil handle med folk der har tegnedrengen i orden, så det skal være dyre produkter, eller om det er accessories til mænd der har været din ide. Hvis det er det sidste, synes jeg du skal finde produkter, hvor alle kan være med prismæssigt. Bedste hilsner Holger
Fra Bjæverskov
Tilmeldt 29. Dec 05
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holger

 Mange tak for dine kommentarer. Jeg havde faktisk selv overvejet om der ville blive for meget kræmmermarked over det, men jeg tror bare at kunderne forventer en besparelse ved at handle på nettet, det gør jeg i hvertfald selv. Men jeg kan godt se problematikken i at køre med flere tilbud på en gang. Det er noget jeg vil gå i tænkeboks med.

Min ide har hele tiden været at det skulle være accessories til mænd, men i god kvalitet. Og det har været svært at finde. Nu var jeg så heldig at få en super aftale med Dyrberg/Kern og jeg håber også på at finde andre spændende produkter. Men det er ikke alle producenter der er vilde med at sælge til webshops. De bliver nok klogere med tiden Big Smile

De bedste hilsner
Jesper

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)