Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshops

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvad har i af råd og erfaring med hensyn til webshops? Har i selv lavet jeres, eller har i fået et firma til det?

Ser frem til jeres svar :)

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Tool86

Det er meget forskelligt. Hvis du har drive og en smule teknisk kundskab kan du gøre alt fra bunden selv :-) 

Alt hvad du skal vide om råd og erfaring er i grove træk samlet her:

emil-blucher.dk/blog/valg-af-webshopsystem/

En god oversigt der beskriver fordele og ulemper samt guider dig i den rigtige retning ift valg af platform. 

Du skal dog uanset platform og teknisk kunnen, have en god del gåpåmod :)

Mvh

Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja læs Emil Bluchers indlæg.

Desuden kan du også kigge mod WooCommerce, som er forholdsvist let at give sig i kast med sammen med et betalingstema. De findes overalt på internettet. Det kommer lidt an på, hvor meget du selv gider rode med det. Men jeg havde ikke selv de store problemer med at sætte en webshop op i WooCommerce, da der findes masser af information om det på internettet. De fleste guides her er på engelsk. Jeg er selv ved at skrive nogle længere guide om det på dansk. Indtil videre har jeg skrevet en lang guide til WooCommerce, som du kan læse om her.

Jeg har også hørt masser af godt om Shoporma, som Emil også skriver om.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer for prestashop. Det er dejligt skalerbart. Du skal starte med en plug play løsning Feks gennem unoeuro.

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Olsen:

Jeg stemmer for prestashop. Det er dejligt skalerbart. Du skal starte med en plug play løsning Feks gennem unoeuro.


Hej Martin,

Det er skalerbart hvis man har programmør-ressourcer nok til at fintune platformen igen og igen. Er man hobby-programmøren der installerer modul på modul og plugin på plugin for at løse sine behov, så går det unægteligt udover performance.

Skal du tale skalerbarhed er ShopOrama i min verden det absolut mest oplagte. Her er det faktisk kun din designer der kan trykke på bremsen. Jeg har i hvert fald til gode at se en shoporama-shop der halter på performance som ikke er selvforskyldt (læs: en designer der ikke vidste hvad personen foretog sig.)

Og her er supporten så eminent at fremtidige programmøromkostninger er bragt til et minimum.

/Thomas

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Horsens
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Jeg sidder som sælger ved TDC Hosting, og har rigtig gode erfaringer med vores egen webshop mulighed: http://www.tdchosting.dk/online-shop/cloud-software/webshop/

Faktisk startede jeg min egen butik her, og det gik over stok og sten. Der er gode muligheder for SEO, design og personlig opbygning.

Pt. har jeg denne side på samme system: http://jojowing.dk

Med sådan et system, skal du ikke tænke på teknikken bagved eller løbende holde din shop og moduler opdateret.
Yderligere kan du drage erfaringer på et firma, som har rigtig mange oplevelser fra det marked som du bevæger dig i.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du har lyst til en dialog herom.
Email: ckk@tdchostng.dk

Venlig hilsen

Chris Kalmar

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har gode erfaringer med at bygge shops i WooCommerce. Hvis du har lyst kan du tjekke vores tilbud på opsætning af en Woocommerce shop ud. Du skal være meget velkommen til at kontakte os.

God vind.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)