Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Krystal Autoglas Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kan i hjælpe med at vurdere min hjemmeside? Lige nu arbejder jeg på hjemmesiden i samarbejde med en designer og jeg vil gerne få det hele på plads nu når jeg er i direkte kontakt med min designer.

Derfor ville jeg spørger herinde om hvad i synes om hjemmesiden lige nu og hvad kunne gøres bedre?

Jeg laver udskiftning af bil forruder og hjemmesiden skal være min primær salgskanal.

Læs mere på www.krystalautoglas.dk

På forhånd tak for jeres tid og venlighed.

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Fra  Dansk Smertebehandling Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej krystalautoglas

Jeg har ikke kigget efter stavefejl mm, men jeg synes du har en fin og overskuelig hjemmeside. Jeg er vild med ideen om, at man kan finde en pris allerede på hjemmesiden.

Ved godt det ikke er meget hjælp til forbedring, men en ros :-)

Mvh. Jan

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dansk Smertebehandling - Behandling af fysiske og psykiske smerter på Djursland

http://www.dansk-smertebehandling.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden ser professionel ud og den virker også overskuelig. Jeg synes dog den skal laves responsiv så den kan ses ordenligt på Tlf og tablet (så den igennem Tlf) det er netop en service som din man måske lige hurtigt vil søge på Tlf efter når man sidder i bilen og har fået et stenslag (selvfølgelig når man holder stille) håber du kan bruge det til noget

Vh Jacob Dalgaard

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side er efter min mening god, du burde overveje dit navn, dersom jeg skulle skifte min rude, ville jeg ikke se efter krystal.....good luck

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Krystal Autoglas Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan - Det glæder mig at høre. Vi prøver være åbne omkring vores priser og håber det kan hjælpe med at differentiere os fra den store konkurrence derude. 

Hej Jakob - Jeg har faktisk fået det forslået af min designer/programmør, men det er også en større investering hvad jeg kan forstå. Lige nu passer jeg på mine økonomiske prioriteringer, men ved ikke om det er en dum idé at ignorere optimering til små enheder i opstartsfasen? Men det vil helt sikkert overvejes i fremtiden...

Hej  Udenlandsdansker : ) - Jeg ved ikke rigtigt med navnet. Har ikke gået særlig meget op i navnet. Men håber en god service og gode priser vil være med til at reflektere på navnet Krystal Autoglas i fremtiden. Man set fra url, så er det måske en svær navn at huske?


Tak for alle jeres svar - Vil gerne høre mere. Hvis du har tid er du velkommen til at komme med dit input.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Krystal Autoglas Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Stavefejl ja okay : )

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg ofre de ekstra penge hvis jeg fandt dig fordi du skulle skifte min rude ville det være over Tlf og jeg ville springe videre til en anden fordi man kan ikke slide ned under bilmærke og medmindre jeg har en af dem i toppen vil det være lidt lige meget, det er blot min egen mening siger ikke alle gør det samme. Synes ikke der er noget i vejen med dit firmanavn det er et man husker :)

Vh Jacob

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

"Kontat" mener du ikke "Kontakt" :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Krystal Autoglas Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spottet. Har jeg slet ikke bemærket : )

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)