Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle med erfaringer med Apple TV?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal have købt mig en box hvor jeg kan streame nogle TV links fra nettet, som skal kunne installeres på en box hvor jeg efterfølgende har mulighed for at bladre igennem kanalerne. Boxen skal have en WIFI forbindelse, som er et krav. 

Hvad skal jeg vælge er apple tv løsningen?, eller skal jeg have fat i en simpel android box.

Skal det være en apple tv som har jailbreak på, eller kan jeg nøjes med en standard?.

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som standard kan du ikke streame nogen TV links. 

Medmindre det er fra Youtube

Men vil klart råde dig til at få amerikansk Netflix, det er alt for lækkert til næsten ingen penge :)

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Guldbrandsen:

Som standard kan du ikke streame nogen TV links. 

Medmindre det er fra Youtube. 

Men vil klart råde dig til at få amerikansk Netflix, det er alt for lækkert til næsten ingen penge :)

Hej

Hvad hvis den jailbreakes, og der installeres XMBC på?

Jeg leder efter en løsning som er holdbar, så spørgsmålet er vel hvilken version af apple tv som er bedst?

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 271
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg desværre ikke noget om :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  GentlemensClub.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Hvad hvis den jailbreakes, og der installeres XMBC på?

Jeg leder efter en løsning som er holdbar, så spørgsmålet er vel hvilken version af apple tv som er bedst?

På et jailbreaket Apple TV kan der godt installeres XMBC med stor succes.

"Desværre" er det kun muligt at jailbreake generation 2 (i butikkerne sælges kun generation 3). - Dette har medført at mange tror og håber de kan få 1200 kr. for deres generation 2 på fx "Den Blå Avis".

Fra Vejle
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Led-manden.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der er skrevet før, så er det kun generation 2 som man kan jailbreak, og det er ikke altid lige let at jailbreak apple tv.

Jeg vil derfor anbefale dig at anskaffe en android boks i stedet. Den er noget nemmere, samt at det er en mere holdbar løsning.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også har sagt: Du kan ikke streame TV-links på Apple TV. Dog kan du nemt AirPlay'e din Mac's skærmbillede til Apple TV, og på den måde se TV-links på din fladskærm. Du skal dog være opmærksom på om din Mac er ny nok til dette (http://support.apple.com/kb/HT5404?viewlocale=da_DK&locale=da_DK)

Jeg tror der er en smartere mulighed, hvis du primært vil bruge din streaming-løsning til TV-links og streaming-tjenester som Netflix og Viaplay - Jeg har dog desværre ikke erfaring med andre løsninger end Apple TV. Men den er jeg også glad for! :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)