Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Radio/Elektronikmekanikere selvstændige - er der nogle ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Greve, 2670
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev selv udlært i 1970 og har siden et par ansættelser valgt at blive selvstændig i 1988.

Det er gået helt fint siden, så jeg er glad for jeg tog beslutningen dengang.

Det ville være interessant at høre fra andre der er, eller har prøvet at stå på egne ben i den branche, der jo har udviklet sig enormt siden.

Gad vide om uddannelsen eksisterer endnu, for det er jo oftest billigere at købe nyt.    

Fra København
Tilmeldt 2. Feb 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udlært elektronikfagtekniker (2010), som er efterfølgeren til  radio/tv mekaniker-uddannelsen. Jeg har dog valgt at fortsætte på universitetet, med en bachelor i IT og er nu igang med en kandidat i Management.

Der er stadig brug for elektronikteknikere, men min opfattelse er det er en lille skare. - Jeg blev udlært hos Danfoss og ved at de er en af de store aftagere af faglærte på Als eks. 

Fra Greve, 2670
Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for response Christian.

Så fik du sat på plads at uddannelsen har fået en ny titel. - Elektronikfagtekniker.

I min supportfunktion har jeg mailet med adskillige hvor deres titel netop er den du skriver.

Jeg var blot ikke klar over hvad den indebar af færdigheder.

Angående din egen uddannelse må jeg nok sige at du har været særdeles flittig. Du har luret hvor tingene bærer hen. Gode valg Christian.

Jeg bliver nødt til at spørge om du har sat dig et mål for alt det besvær du har udøvet ?