Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LinkSpotters har brug for din hjælp!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LinkSpotters, SURVIO Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer
Jeg har brug for jeres hjælp med at komme med input til den videre promovering og udvikling af et ret omfattende webprojekt jeg har brugt det sidste 1½ år på at udarbejde sammen med en god kammerat. Jeg har stået for design og den overordnede idé og han har stået for hovedparten af kodningen i php og java.
Siden hedder LinkSpotters ( http://www.linkspotters.com ) og er, som navnet antyder, et link-aggregeringsværktøj. Som så mange andre, men alligevel helt sit eget med en masse sjove og unikke features.
Jeg synes (sjovt nok) at vi har fået skruet et interessant website sammen, som bør være højt på fastholdelse da der er en sjov konkurrencevinkel på siden. Problemet er dog, at vi stadig kun er en lille brugerbase der tilføjer links på siden.
Efter et par måneder som lukket beta, søsatte vi sitet d. 20. oktober 2013. På trods af forskellige tiltag, er der kun meget få brugere (som jeg ikke kender personligt) der har oprettet sig, og endnu færre der har postet links. Jeg har flere idéer til promovering, men vil først lige høre jer.

Mine spørgsmål til jer er derfor (både enkeltsvar eller blot generelle kommentarer er meget velkomne):
Før du er oprettet som bruger:
Hvad er dit første indtryk af LinkSpotters.com?
Har du et godt bud på et Call-To-Action mht. brugeroprettelse?
Hvad fraholder dig evt. fra at oprette dig som bruger?
Er det et problem, at siden udelukkende er på engelsk? (sprog er på to-do’en)

Efter du er oprettet som bruger:
Ved du hvad du nu skal gøre?
Er det entydigt let at tilføje et link?
Kan du gennemskue hvad ”Entity Maker” er?
Ved du hvordan du kan følge / poste til andre lande end ”International (English)”?
Kan du gennemskue pointsystemet?

Generelt:
Er jeg for utålmodig ift. at sitet kun er 5 måneder gammelt?
Hvad ville du gøre for at promovere sådan et website?
TAK!

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 10
Fra  LinkSpotters, SURVIO Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der tør? :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)