Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem-ID erhverv problemer - gratis support?

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra VIborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  LUX Media Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Aminobrugere! 

Det er sandsynligvis lidt nærig og grov, men kender I en mulighed for at få gratis support hjælp til ens Nem-ID til erhverv? Mit budget er ikke særlig velegenet til betale over 500kr eller 1000kr blot fordi der er konstant fejl på mit nem-id kort. Dem vil jeg langt hellere bruge til min opstartfase. 

Til de nysgerrige, kan jeg ikke logge ind på kortet længere til trods for, jeg fik lavet en personlig kode til kortet... Jeg fik hjælp fra en erhvervs support for godt 1 måned siden. 

Tilmeldt 14. Jan 12
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg er ked af og sige det, men du er i kløren på nogen af de mest grådige mennesker i verden. Du har ingen chance for at snak med dem, uden og betale. De vil ikke en gang acceptere dit opkald, eller chat, før du acceptere at du går med til og betale deres dejlige gebyr.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at geninstallere hvis du har en sikkerhedskopi af NemID filen, som alle bør have faktisk? Jeg har også været ude for at den døde til en af 3 selskaber men jeg har altid fået den til live ved blot at geninstallere fra sikkerhedskopi (eller vel original)

Har du prøvet i Iexplorer at se under generel (tror jeg det er) og certifikater, der skal det gerne fremgå

Ellers er der nok ikke andet for end at betale

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra VIborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  LUX Media Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Har du prøvet at geninstallere hvis du har en sikkerhedskopi af NemID filen, som alle bør have faktisk? Jeg har også været ude for at den døde til en af 3 selskaber men jeg har altid fået den til live ved blot at geninstallere fra sikkerhedskopi (eller vel original)

Har du prøvet i Iexplorer at se under generel (tror jeg det er) og certifikater, der skal det gerne fremgå

Ellers er der nok ikke andet for end at betale

vh John H

Det hjalp desværre ikke - men tak for hjælpen :)

Fra VIborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  LUX Media Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

emcct:

Jeg er ked af og sige det, men du er i kløren på nogen af de mest grådige mennesker i verden. Du har ingen chance for at snak med dem, uden og betale. De vil ikke en gang acceptere dit opkald, eller chat, før du acceptere at du går med til og betale deres dejlige gebyr.



Smart måde at tjene penge på. Lav et system med fejl, og tag penge for at fikse det. Hvis det var privat, havde det jo været kriminelt :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

luxfotografi:
Smart måde at tjene penge på. Lav et system med fejl, og tag penge for at fikse det. Hvis det var privat, havde det jo været kriminelt :) 
det er nok lidt enøjet set - for 100 tusinder signaturer fungerer det helt fejlfrit og problemet er jo ikke fejl i systemet men garanteret i 99,9% af alle fald hos brugeren. 

Det er kompliceret - alt for kompliceret, men det er en misforståelse at tro, at et system som virker for 99,9% af alle - men driller visse ved installation - har fejlen, den ligger generelt hos brugeren, i fejl under installation, browserfejl osv. 

Alternativet var at alle danske skulle betale NemID for at sidder og hjælpe de - antalmæssigt faktisk meget få - som har problemer - Firmaer må nok i højere og højere grad indstille sig på, at offentlig service betales af dem og ikke af fru Petersen i LillesøMagle Big Smile

For min skyld kunne den service godt være gratis, men nogen skal jo betale for den.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har samme problemer med dem, det er umuligt at få lov at ringe til dem uden at de bonner een for det.

supporten er en pengemaskine - et tast på Tlf. - og vips 250 kr + moms i deres kasse - uden anden garanti, at du måske bliver hjulpe,

I øvrigt en ret underligt måde at forsøge at indgå aftaler på - via et tryk på en telefon, gad vide om den holder i byretten??

Tænk sig vi skatteborgere, som gerne vil drive virksomhed, bliver tvunget til at betale for support på NemId til Erhverv, som http://www.eneret.dk/apps-software.html
er påtvunget. Vi vil faktisk bare gerne bruge tid på at rådgive om opfindelser, men oplever Bondefangeri !!! - når NemId ikke fungerer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mogens:
gad vide om den holder i byretten??
det er da nemt at afprøve - og svaret er som du givet ved et stort JA - ellers var den nok blevet kendt ulovlig.

Jeg skal langt fra påstå nemID er en superløsning men pengemaskine - jeg tror den koster penge rent faktisk til nu - har du et regnskab der viser nemID er en overskudsforrentning - jeg frygter lidt at det er helt modsat - men mangler da bevis erkender jeg

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Om det er legalt eller ej ... Og om de tjener penge, I could never ever care less.

Staten opfinder et tvunget koncept - og hyrer et support monopol til at suge penge af borgerne.. Sikkert helt etisk og lovligt!!!

Konceptet er stadig moderne bondefangeri: - virksomheden er ikke på nogen måde tlf kontaktbar - de charger for alle opkald, og gemmer sig bevidst bag en hjemmeside, hvor der ganske påfaldende nok ikke gives mulighed for tlf kontakt muligheder.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46559
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mogens - du er en af ganske mange som har problemer med NemID og ja det koster penge hvis man har problemer - i banker, i det offfentlige og hos mange private hvis ikke man direkte betaler for ydelsen. Man kan også være sur over den sikkerhed er bedømt nødvendig, men jeg synes der går lidt tudekone i det - Det med sikkerhed er et problem i mange lande, ikke løst 100% ret mange steder, men oftest er problemet brugeren der ikke gør ting korrekt-  netop derfor er 99% af alle jo fint i gang med NemID og når du nu skriver:

Mogens:
om de tjener penge, I could never ever care less.
 så stemmer set ikke ret godt med din udtalelse lige inden - 
Mogens:
supporten er en pengemaskine -
 

Tag og afinstaller det som gir problemer og start forfra .- 99% af alle - privat som erhverv, kører totalt problemfrit deres NemID  og ja for de sidste er det skide surt og kan være tilfældige problemer under installation eller regulere fejl begået af brugeren - som når det er erhverv må betale

Jeg synes som du sikkert fatter, ikke det er så slemt det offentlige anvender brugerbetaling - og at det offentliges systemer i sagens natur er lovkrav at bruge - det er 2014 desværre. 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)