Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til korrekt bogføring af Ewire betalinger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lidt udfordringer omkring korrekt bogføring af de modtagne betalinger i Ewire.

Når mine kunder køber noget i min webshop, bogfører jeg naturligvis hele salget i Dinero. Udfordringen kommer når jeg skal bogføre at betalingen er modtaget. Den står jo på en konto hos Ewire, som udbetaler en gang om ugen.

Hvordan gør jeg så dette korrekt. Skal vel bogføre at pengene nu ligger hos Ewire - hvordan?

Når Ewire udbetaler pengene til min konto, skal dette så bogføres, så det fremgår af regnskabet at pengene nu er på den konto - hvordan gør jeg det korrekt?

Sidst men ikke mindst trækker Ewire jo et gebyr for hver betaling jeg modtager. Hvordan bogføres dette korrekt, og hvornår bør jeg gøre det?

Fra Holme Olstrup
Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

op

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget interessant spørgsmål, så jeg følger lige med her :)

Jeg har et ligneden problem mht gebyret, når jeg sælger på Trendsales. Men der kommer en guide om et par dage her på Amino, er jeg blevet lovet, der beskriver hvordan man i Dinero håndtere et sådan gebyr korrekt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 49
Fra  web-O-magic Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Den havde jeg ikke tænkt på, men ja, det er et godt spørgsmål, når man ikke er så regnskabsteknisk anlagt.

Venter spændt på guiden til dinero. Det er jo sikkert mere simpelt end man lige forestiller sig.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)