Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den første ansatte - på provision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer friske Amino'er!

 

Jeg står lige nu overfor at skulle have ansat min første medarbejder. Det er en deltidsstilling og det er ren provision af salget på homeparties.

Min virksomhed er en enkeltmandsvirksomhed og jeg er i tvivl om jeg skal ændre det for at ansætte en eller flere ansatte? Jeg håber meget på at få ansat 2-3 stykker indenfor de nærmeste måneder!

Og hvordan er det med lønnen i forhold til beskatning, ferie og sygdom etc.?

 

Er der evt. nogen der har et par links, hvor jeg kan læse mere om det? Jeg kan sagtens finde links omkring ansættelse af den første medarbejder og sådan, men ikke når det er en deltidsstilling og når det er ren provision.

 

På forhånd tak!

 

Hav en rigtig skøn dag!

 

 

Med venlig hilsen

 

Carina Vestergaard

Cilli.dk

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carina

Her er et oplæg på en kontrakt, der sikrer dig at sælgeren kun har aftale med dig som partner og du kan opsige vedkommende på 5 minutter, såfremt de ikke overholder salgsmål.

5148.Skabelon til agentkontrakt.doc

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har flere spørgsmål... Evt. ring til mig mandag på 5151 8212

info@sepa.dk

Hilsen

Michael Pausgaard

Hillerød

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det Michael. :)

 

Men er stadig i tvivl om de ting i forhold til virksomhedsform, feriepenge etc. Kan du mon svare på det - eller er der mon en anden der kan det? :)

 

Jeg har desværre ikke mulighed for at ringe i dag eller i morgen, så jeg håber at kunne få svar her :) På den måde kan tråden os være til nytte for andre Aminoer i samme eller lignende situation nu og i fremtiden :)

 

På forhånd tak.

Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Danløn, de hjælper dig vidst igennem det meste og hver lønseddel koster kun 15,- (mener jeg) men tag kontakt til dem og hør. De kan svare på det hele. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)