Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbudskampagne Logo + Favicon 499

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevinff

Tak for interessen.

Jeg kan tilbyde dig følgnede. Hvis vi dropper det gratis favicon og du betaler 599 i stedet for 499 så har vi en aftale. Så sparer du  100 kr. i forhold til vores normale pris.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være fedt både for jer som virksomhed samt os forbrugerne. Hvis det er i uploadede de nye udviklede logoer her i tråden. Så vil i få nye kunder på den måde.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det vil vi meget gerne, men vi skal lige have hentet tilladelse fra dem vi der har fået dem lavet så, men hvis du kigger på www.getlogo.dk under referencer kan du se noget af det vi har lavet. Derudover er alle velkomne til at skrive til pb@getlogo.dk så har jeg en lang liste af logo referencer jeg kan sende.

De bedste hilsner

Philip

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:

Mange tak for logoet.
Jeg er meget tilfreds med resultatet, og gik sku hurtigt. Prisen var fantastisk, og jeg fik mere end jeg betalte for. Det er sku sejt.

Det kan jeg sagtens anbefale. Super kreative personer!!  

Mange tak for de pæne ord Mads, er det i orden hvis jeg kopiere de logo forslag ind du fik lavet? Så andre kan se dem.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger også tak og er yderst tilfreds, selvom vi ikke er helt færdige endnu, men det er meget tæt på :)

Du er også mere end velkommen til at vise de forsalg du har lavet til mig.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de pæne ord Kim.

Her er de logo forslag der er blevet udarbejdet til kim:

Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip,

Har sendt en ordre på jeres hjemmeside, jeg går ud fra at du levere 3 eksempler inden så jeg kan vælge eller i samarbejde kan finde den rette.

Jeg kunne ikke acceptere at man skal betale før man kan se om det er noget jeg er tilfreds med.

Venlig hilsen

Micail Rasimi

Dora Service

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

albanozzz:

Hej Philip,

Har sendt en ordre på jeres hjemmeside, jeg går ud fra at du levere 3 eksempler inden så jeg kan vælge eller i samarbejde kan finde den rette.

Jeg kunne ikke acceptere at man skal betale før man kan se om det er noget jeg er tilfreds med.

Venlig hilsen

Micail Rasimi

Dora Service

Hej Dora

Mange tak for din ordre, som udgangspunkt får man et logo hvis man vil have 3 forslag koster det 199 kr. oveni. Der er nogle andre i tråden jeg har lavet følgende aftale med. De dropper deres gratis favicon og betaler 100 kr. ekstra altså 599 kr. eks moms i alt også får de 3 logo forslag og sparer 100 kr. i forhold til normal prisen. Alle kunder skal betale upfront, vi tilbyder dog at give pengene tilbage skulle du ikke være tilfreds med resultatet. Dette skyldes at vi havde alt for mange uheldige episoder i starten vi folk pludselig stopper med og svare og lignende og når logoet er så utroligt billigt, så er der ikke tid til at vi skal rende og inddrive vores penge. Vi er stadig endt med at give pengene tilbage til nogle, men det sker heldigvis sjældent da vi som regel kan rette logoerne til så de passer til kundens ønsker.

Så kort du kan vælge mellem 2 følgende ting

1. 1 Logo forslag + Favicon 499 kr. eks. moms

2. 3 Logo forslag uden Favicon 599 kr. eks. moms

Du skal betale forud, men vi tilbyder at give pengene tilbage skulle du være utilfreds med resultatet.

Skriv gerne herinde om vi skal slette din ordre eller om vi skal fortsætte og om du ønsker 3 forslag til 599 eller 1 forslag + favicon til 499. 

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kun 25 dage tilbage af kampagnen til alle der måtte ønske at få et gratis favicon med deres ordre!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)