Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der har styr på at lave apps.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har fået den idé at lave en familie app, med alle de opgaver der er tømme opvaskemaskine, skralde spanden ud, vakse tøj osv.

hvis man laver en familie kalender i en app og propper alle de bygge klodser ind som det huslige arbejde består af vil man kunne flytte dem rundt virtulet mellem familiens medlemmer. man kan putte priser på så den selv regne lomme penge ud, ungerne kan selv snuppe opgaver fra de andre.

og der kan lægges rigtigt meget ind under denne app, indkøbs lister, kalorie tællere, man kan se hvem der laver mest i hjemmet.

denne app vil være genial og man vil kunne tjenne rigtigt mange penge

det nye hotte er at have overskud i sit liv man får kun overskud at planlægge, der er ingen planlægnings værktøjer på markedet lige nu rettet mod familien der elelr er en temmeligt komplekst størrelse

Hjælp folk med at styre deres liv og tjen gode penge på det.

(har selvfølgelig lige nogle ting i ærmet der virkeligt vil gøre denne app sej)

Jeg ved noget om markeds føring og kan kan også komme med lidt penge.

Mangler en der ved noget om at lave apps og som giver at lave noget.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

At din idé vil blive en genial opfindelse er måske at tage den lidt for langt. At love mennesker at de kommer til at tjene kassen på et projekt der ikke har nogen former for sikkerhed er, at tage den endnu længere.

Jeg siger det lige ud:

Du kommer med lidt markedsføring og en sjat penge og så kan udvikleren/designeren ellers gå i gang og så skal de nok tjene penge når app'en er færdig. Hvilken garanti har du for dette?, Og bliver udvikleren og designeren lønnet i mellemtiden?

Det virker som om, at du gerne vil tjene penge på din idé, men gør dig lige nogle specifikke tanker om hvad dine samarbejdspartnere får ud af det. (Og ikke bare tomme løfter). 

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

thumbs op for pisse fed ide :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor læser du den "lovning"

mvh

Peter Skjold

Fra Valby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

"denne app vil være genial og man vil kunne tjenne rigtigt mange penge"

<- der!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke noget sludder jeg understreger blot der vil kunne være penge i det, og at det ikke blot skal ses som et hygge projekt, men noget for én der gider gøre en indsats.

men så undlad du blot at beskæftige dig med det.

men har rettet titlen til ære for dig.

Mvh Skjold

Fra Valby
Tilmeldt 28. Apr 11
Indlæg ialt: 16
Fra  Sanatid IVS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke med det :) 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 59
Fra  JakobSabinsky.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg kan godt lide ideen, og har længe gået og overvejet at lave noget lignende. Problemet ved det var at, vi havde ikke behov for at opdele de små opgaver i husholdningen. Det er allerede en fast del af vores rutine; jeg laver mad, min kone vasker tøj etc. 

Som familie kalender bruger vi google, det virker ubeklageligt, alle aftaler er synkroniseret, lige som den er synkroniseret med DTU campusnet, CBS e-campus, min kones outlook, din datters skoleintra, og så virker det både på min datters iphone, min kone android og min windows phone. 

Så alt i alt, vurderede jeg at det ikke var besværet/tiden værd, da vi egentlig var dækket ind.

Hvis "denne app vil være genial og man vil kunne tjene rigtigt mange penge" så skal der virkelig tænkes ud af boksen, der skal skrives hjernedødt meget kode, og der skal lidt mere til end "lidt penge".

Men, hvis du tror inderligt meget på projektet, så giv den endelig gas :-) 

Men held og lykke med det. 

www.blueheaven.dk Sex skal være sjovt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Jeg er egenligt enig med dig, også derfor jeg ikke vil gå i gang med projektet fordi jeg ikke selv kan kode, og der skal bruges mange timer, men jeg vil gerne sætte det igang og selv få en mindre procentdel salget. og hjælpe med udviklingen af ideen.

Forstiller denne fordeling 10-20 %  og programmøren  80-90%

Så derfor skriver jeg det her, så ideen kan gives videre til en der kan gøre noget ved det.

Mvh

Peter Skjold

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)