Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tørfoder, næ din hund skal spise RÅT KØD!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan tænke mig sælge Rådt kød som hundefoder, men har svært ved se hvordan jeg skal komme i gang.
Jeg har fået lov af en ven til låne hans ehvers-fryser-lager til opbevaring af Barf - Rådt kød til hunde.

Hvordan finder jeg kunderne og hvordan finder ud af om der er marked stoor nok?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46499
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville da tro at Just Lindvald fra Barf vil svare på det - i form af hvordan man reklamerer eller bliver tilsluttet til Barf som han vel brænder for. Kontakt ham direkte og hør hvordan der bedst reklameres og skaffes kunder, han må om nogen ha erfaring med det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis og når du finder ud af det snart, så har du en kunde i mig.. :) Bare skriv til mig når du er klar med dit produkt, så vi kan finde ud af noget til min Franske Bulldog skønhed.. :) 

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Zouheir Chreih:

Hvis og når du finder ud af det snart, så har du en kunde i mig.. :) Bare skriv til mig når du er klar med dit produkt, så vi kan finde ud af noget til min Franske Bulldog skønhed.. :) 

Zouheir Chreih = Sådan skal det være :) Tak for det
Jeg prøver kontakte ham i løbet af i morgen ...tak :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 74
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

RigtigHundemad.dk har en forhandlerliste, så hvis du kom under vingerne der, kan du også komme under forhandlerlisten. Køber selv mit foder fra en forhandler i mit område, som jeg fandt på den liste.

BodyMod.dk, en portal for alle med interesse i tatoveringer. Vi sælger også smykker til alle med en piercing.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hundefoder:
Rådt kød
Råt kød mener du sikkert - rådt kød er ikke sundt. I hvert fald ikke for mennesker.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mente råt kød :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Animaks Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
jamen først og fremmest tager du kontakt til en leverandør.
Det kan for eksempel være Rigtighundemad.dk eller Kragborg-raafoder.dk.
Jeg sælger selv produkter fra Kragborg og kan varmt anbefale disse, da kvaliteten er i top, det er dansk og prisen er absolut fair.
Der findes flere leverandører/producenter på markedet, så det er bare at google løs;-)
Det er vigtigt at du har frysere nok til at opbevare fodret i. Hvis du skal være forhandler, skal du også have en del at vælge mellem, da hunde der fodres med Barf virkelig har brug for varieret kost.
Jeg har selv 4 frysere på 800 liter og tro mig, jeg kunne godt bruge flere... 

Start med at se hvad du har plads til af frysere og tag derefter kontakt til en leverandør/producent af råfoder til hunde.

Held og lykke med det.
Mvh. Peter 

ANIMAKS.DK Stort udvalg af naturlige tyggeartikler og ben til hund i alle størrelser.
Vi har også MEGET billige loppemidler i alle de kendte mærker.

Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
BARF Hundefoder

Sådaaaaaaan, endelig har jeg fået lavet en god aftale med en programmør, som vil lave webshoppen og står for programmering og grafik.
Men for komme til sagen spurgte han mig sidste uge, hvilke keywords webshoppen skal optimeres til.

Jeg mente de burde være "Barf" og "råt kød til hunden" - Jeg har så idag modtaget en mail fra ham, hvor han spørg om jeg er sikker på
om en webshop med råt kød salg er en god ide. Han kunne i hvertfald se, at folk ikke søgte meget på de ord.

Han spørger så om jeg har tænkt mig markedsfører den anderleds end kun sats på google optimering.


Så er det muligt, at jeg et eller andet sted på nettet kan se hvor mange køber "Barf" ?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

synes du skal tænke lidt ud af boksen med denne her.. har nogle ideer :)

prøv at send mig en privat besked, så kan vi lige gennemgå dem hvis det er.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)