Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg bliver kvalt i ideér, og kommer aldrig igang

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit hoved er ved eksplodere af ideerne. Problemet er jeg får nye ideer hver eneste dag og det fælles for dem er efter lidt analyse og undskyldninger som det går nok ikke, det besværeligt mv forkaster jeg dem.

Er det normalt eller kender i til problemet ?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror de fleste herinde kommer på nye idéer hele tiden, og har ingen mulighed for at realisere noget af det. Noget jeg har set folk anbefaler fra tid til anden, er at skrive dem ned, kigge på dem lidt senere og se om de stadig er knald gode, mulige at realisere osv. Nogen gange er du nødt til at sige "Dén der!" og gå efter den. Kommer der så andre idéer, skriver du dem ned og så har du dem hvis den du er i gang med ikke duer af den ene eller anden årsag.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må da aldrig klage over at få ideer, der er der mange der vil dig misunde. FY FY.. :)  

Tro på dig selv, og få dem bragt ud i livet - hvis der altså er nogle af dem du brænder inderligt for - og du kan nok ikke få alle indfriet på en gang. Så lav en plan!

Kom nu!!!!!

Vh Mette_S

Fra Gistrup
Tilmeldt 20. Nov 13
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

At få mange idéer er da kun et kæmpe plus, hvis man så bare formår at skille de realistiske og gode fra resten..

Som Jonas også skriver, så skriv alle dine idéer ned, gerne med nogle yderligere tanker, og så kig på dem efter en uge eller to, er de stadig interessante så er det måske tid til at lave en mindre forretningsplan, fortælle om idéen til venner/familie eller lufte dem her på Amino.. 

Det at få talt om sin idé til sit netværk er altafgørende, da man selv nogle gange kun kan se de gode ting ved idéen.

Ellers vil jeg sige det bare er med at komme igang! Eventuelt tag en af de mindre idéer først for dermed at få en masse erfaring med at drive virksomhed.

Mvh Peter

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vælter selv i idéer, og har svært ved at forstå folk, der eksempelvis fikserer sig på domæne-navne som andre allerede har reserveret. Det er da bare at finde på noget andet :-) 

Det har så været et problem for mig at finde ud af hvad jeg skulle fokusere mest på, men det ser dog ud til at være lykkedes at finde de rette områder for mig. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 24. Dec 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Problemer også jeg har skrevet ideerne ned og brugt 2 uger på regne ud hvad jeg ska prøve... Men så alligevel finder jeg ud af ideen kræver tid, penge og meget tid på finde levandøre
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal overveje, hvad det er, du gerne vil med dine idéer. Jeg er overbevist om, at de fleste gode vil kræve især tid og også penge. Det er hvis de færreste, der oplever at finde den gode idé, der kan give succes på den helt korte bane, og uden investering.

Sæt evt. nogle rammekriterier op for dig selv, som du gerne vil, at dit projekt skal arbejde indenfor. Jeg er selv i denne proces, og jeg kan mærke, at det hjælper meget at afgrænse mig, i stedet for at blive ved med at skyde med blankt itl højre og venstre og håbe at ramme noget.

Vh,

Jon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)