Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til ny service Banatic.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Vi er nogle gutter der sammen har lavet en ny email-signup service Banatic.com og vil gerne have lidt feedback inden vi rigtig går i gang med at sælge vores service. Tænkte det her lige var stedet. Vær gerne hårde, vi kan klare det ;)
På forhånd tak... 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har problemer med at få fjernet boksen på bestemte sider, selvom at de er tastet ind under settings på den pågældende boks. Jeg har prøvet at skrive til info@banatic.com men har ikke fået svar.

Fra Valby
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kent
Jeg har lige kigget på problemet på din side, det ser ud til at virke perfekt.
Det har nok været på vores bug liste og er blevet rettet. 
Husk du også kan exportere dine emails direkte til mailchimp, så er det hele lidt lettere ;-)
Ha en god dag...
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 32
Fra  Hittegods.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en fed service! Hjemmesiden er meget 'poppet'' men hvis det er jeres ''target customer, så er det fint.

Slår mig lidt at firmaet er dansk, med dansk addresse, men opbygget på engelsk, uden dansk muligheder...måske kommer det?

Jeres 3 menu muligheder dækkes på samme side, jeg havde forventet at hvis jeg skroller ned for jeg ikke det samme som hvis jeg vælger noget på menu baren...det gøre de 'billig'' enkelmands firmaer...

Siden er meget livligt!

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
hej,

Rigtig fin hjemmeside

jeg kan ikke rigtig sætte finger på noget

så super godt.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en super flot hjemmeside. Simpel og overskuelig, absolut et fint stykke arbejde.

Med hensyn til selve produktet, så savner jeg dog mere klar og tydelig information om hvordan Banatic kan hjælpe én. Jeg kan læse om flere subscribers, flere købere, større mailing lister, men jeg kan umiddelbart intet konkret læse om hvordan dette opnåes. Skal man bare købe jeres service, og så kommer det ud af den blå luft? (Beklager spydigheden, men håber meningen forståes)

Jeg elsker personligt at få tingene skåret ud i pap, for så skal jeg ikke selv bruge tid på at finde de nødvendige informationer. 

Fra København
Tilmeldt 19. Feb 11
Indlæg ialt: 43
Fra  Net Media Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad sker der for jer????

I trækker stadig penge for det, uden at man får tilsendt en faktura eller har mulighed for at logge ind og se om fakturaerne er der. Det er vist ikke helt lovligt!

Ligesom at man så heller ikke kan framelde sig det igen, uden at man skal spærre sit kort!

Lyder som en sag for Skat og/eller en politianmeldelse!!!

Prissammenligning på køkkenmaskiner og meget andet hos madmaskiner.dk

Fra København S
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 48
Fra  Shopsolbriller.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg kan se at du har skrevet dette indlæg flere steder, så du får lige samme svar alle steder.

Vi har arbejdet på nogle opdateringer de seneste par måneder og beklager meget at du ikke har kunne logge ind og dermed ikke har haft adgang til fakturaoversigten.

I denne periode har alle Banatic bokse dog fortsat været aktive og dermed indsamlet email adresser. Da servicen derfor aldrig har været nede, har vi ikke ændret i abonnementersaftalerne. 

Jeg vil gerne pointere at man til enhver tid blot kan kontakte os og bede om at opsige sit abonnement. Vi har ingen binding eller opsigelseperioder og lukker for betalinger så snart en kunde beder om opsigelse. 

Du er velkommen til at ringe på 505 707 77 eller skrive til info@banatic.com hvis du har spørgsmål.

God dag.

Kristian

PS: Det er muligt nu at logge ind og administrere Banatic bokse via. banatic.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)