Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udlandske leverandør, western union

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen 

Håber i kan hjælpe mig med træffe en beslutning. Jeg normalt imod Western Union osv. Men min leverandør kommer op med ideen, som virker ret sikkert, jeg vil bare vide om der risko for han kan snyde mig.

BEDSKEDEN:

Hello 


Thanks for your mail and reply

We really understand your points and fears we know you might have experienced or come across a lot of bad supplier,But we really want to work with you and have a long term business relationship with you so we will make sure all things work fine and good alright ? and we will also give you a secure method of payment which is  .

We will let you make the payment via Western Union and you will cover the Money Transfer Control Number until you get your Game Consoles  and you confirm the quality and quantity at your doorstep before you give us the MTCN Code for us to be able to pick up the money  cause it is impossible to take anybody money from western union agent office without the Mtcn code cause without the mtcn code  nobody can get payment okay ?

All we need is the prove of payment slip / receipt  from the Western Union and you cover the 10 digit control number until you get your  Game Consoles  at your doorstep before you can give us the MTCN CODE  alright ?

We believe that once you get the Game Consoles you will give me the MTCN immediately after you might have confirmed your package.


So kindly let us know how many of the game consoles you need and where you will be shipping them to

Thanks
As we await your reply 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville være forsigtig her. Jeg synes det lyder underligt. Jeg ville være forsigtig her. Jeg synes det lyder underligt. Og iøvrigt er det også forkert det der bliver skrevet. Man kan fint få udleveret pengene uden at have Mtcn koden. Du skal sådan set blot have et ID i samme navn som står som modtager på overførslen. Så hvis du følger instruktionen som du har fået her, så kan du altså sagtens blive snydt. Mit gæt er også, at du vil blive svindlet her Sad

http://www.topix.com/forum/who/western-union/T8R8COU7UPKI65A62

Der er en grænse for hvor meget du kan overføre ad gangen med WU, ligesom det er omstændigt og manuelt at gøre, og det betyder, at der ikke er nogen virksomheder der reelt set bruger dette system. Det er heller ikke beregnet til virksomheder som sådan. 

Nu ved jeg ikke hvor mange spillekonsoller du er ved at købe, men det kan da ikke være mange, hvis det kan ordnes med én WU betaling? 

Jeg har købt og solgt netop denne slags varer i 15 år, så jeg kender en del af spillerne på markedet. Du er velkommen til at skrive mig firmanavnet på din leverandør, så kan jeg se om det er et navn der siger mig noget. 

Men mit klare råd til dig er, at du IKKE skal overføre penge. Når man lyver i forsøget på at berolige dig, så er det sgu en dårlig start på et "long term business relationship". 

http://thefunck.blogspot.dk/

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12676
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin beskrivelse lars.

I mine øjne virker det som en suspekt leverandør der har noget at skjule, når de ikke vil modtage betaling via bankoverførsel. Forskellen mellem en konto overførsel og Western Union er at en bank konto altid vil kunne spores tilbage til ejeren af kontoen?   Mener du leverandøren er seriøs så kræv at betalingen sker via bankoverførsel.

Har du i øvrigt overvejet spillekonsollerne er kopivare? er det tilfældet vil du få alvorlige problemer når varen skal indfortoldes i Danmark.

Hilsen

Ravn

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Walk away - fast!

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv urolig, da jeg november overførte penge igennem Western Union til en engelsk leverandør, men jeg fik aldrig de iphones. Og jeg vil ikke begå samme fejltagelse igen.

Men da han skriver det med koden så tænkt jeg at det vil være sikker måde, men jeg kan godt høre nu, at chancen for miste min penge her er stor.

Jeg tror jeg har et problem med Alibaba og elektronik :)

Hm hvordan kan jeg vide om varerne er kopivare?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Milady93:
Hm hvordan kan jeg vide om varerne er kopivare?

Hvis varerne er overraskende billige, så er det nok kopivarer. Der findes desværre ikke lige pludseligt spillekonsoller til halv pris. Dertil styrer producenterne markedet for hårdt. 

Tænk på det sådan her... når prisen på konsoller er relativt fast, så vil du kunne sælge næsten alle de konsoller du vil, hvis du bare er 2-3% lavere med prisen. Så hvorfor hulen skulle nogen sælge et parti konsoller 20-30% billigere? 

http://thefunck.blogspot.dk/

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det kan være lige meget om han har koden eller ej :)

Jeg vil sarte med 5 styk prisen er 300 USD

Det bare fristende og det ikke første gang jeg falder for sådan en deal! Det bare ikke nemt at finde leverandør, og nogen gange så bære jeg over med dem, for jeg tænker at de nok er iværksætter og ved at starte op, og at de derfor ikke har alt det fancy der høre til som hjemmeside, kundeservice osv.

Jeg ringede til Sony igår, men de kunne ikke rigtigt hjælpe mig med andet end deres list med aut. dealers, sm er lang og forvirrende. 

TELECOMMANTRA LIMITED 

Tilmeldt 25. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har sendt det her:

Thank you very much for your email 
we accept paypal but with terms and condition 
we accept paypal for only payment up to $3000usd
and it takes 21 days to confirm your payment 
it slows our transaction down 
but if you want to pay paypal below $3000usd 
we can accept if you can make the payment as gift without stating you are paying for goods with paypal 
these allow fast processing of 4 days with no charges on our side 

if you are ok with these we can accept paypal from you 

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Den er svær, jeg har handlet 2 gange i Kina første gang med bank overførsel og alle vare kom som aftalt, anden gang med western union netop med Iphones 320 USD for 5 stk, og der kom da også noget..:-(

Et stykke plastik, der skulle forestille en Iphone men uden batteri..:-(

Så mit råd er lad være..

God søndag

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)