Vi søger en programmør, der vil give sig 100%, og ofre det der skal til for succes.
Min partner og jeg er gået med i et igangværende projekt, cardfever.dk, og inden vi for alvor kom i gang, så fik vores programmøren for meget arbejde og måtte vælge, derfor søger vi en til at varetage den opgave.
Her kan du se den tidligere salgsside, for at få et indblik i det bagvedliggende:
Er freelance også det rigtige sted når "aflønningen" som udgangspunkt vil være en del af ejerskabet af projektet?
Jeg synes ikke umiddelbart, at man kan læse i indlægget, hvad I reelt søger - om det er freelance eller partner. Hvis I søger en partner, så synes jeg, at I burde gøre mere opmærksom på dette - og for at svare på dit spørgsmål, så er freelance-arbejde til freelance-siden og partner-søgning er til debatten.
Det er et partnerskab vi søger. Vi tilbyder op til 33.3% hvis der også bliver smidt kapital i projektet.
Vi har begge en række kompetencer, der dækker de fleste af de behov vi støder på fremadrettet. Dog har vi begge kun lidt erfaring med programmering.
Vi kræver ikke noget bestemt time tal, men vi kræver en med tørst efter succes. Der til skal siges vi begge har noget ved siden af. Jeg er på 6 semester på en uddannelse der hedder global business engineering og min partner er dagligleder på en eksklusiv restaurant.