Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1 ton böger til Rumänien - pris?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nogen der har en ca. pris på, hvad det koster at få fragtet ca 1 ton böger til Rumänien? Det er ikke en haster.

Mvh

Kim

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad fylder 1 ton bøger?

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg faktisk ikke. En palle eller 2 måske, hvis der må stå så meget på dem (vægt).

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Fra  jjc transport Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor i Rumænien skal bøgerne leveres henne af? Det er jo et stort land, så det er prismæssigt ikke ligemeget om det er i Arad eller om det er i Bacau de skal leveres:)

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mindre vigtigt. Hvad er laveste mulige pris, hvis det er underordnet hvor det er?

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 4
Fra  jjc transport Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er sikker på mit bud er ALT for højt, men fra min bopæl i det jyske og til Arad som ligger tæt ved grænsen til Ungarn, så vil det koste i omegnen af 14500kr og så er leveringstiden 2 dage. Men nu kører der jo så mange rumænske vognmænd rundt heroppe, så mon ikke det var bedre at tage fat i en af dem, hvis prisen er så vigtig? Prøv evt at tage fat i det rumænske transportfirma der hedder CarTrans. de har daglige transit gennem DK til Sverige og retur til det rumænske og det er et af de største transportfirmaer dernede.

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Alt efter hvor meget dine bøger fylder (på paller) men hvis vi siger 1-2 stykker så ville jeg tro jeg kan finde en pris til dig på mellem 1500kr og 3000kr ex. moms.

Hvis det er en opgave som skal køres så kan du tryg smide mig en mail på cbl@minfragt.dk også ville jeg finde de rette der kan løse opgaven, til den rette pris. :)

Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 1. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er jo et stykke under 14,5K :)

Det kan godt være jeg sender en mail. Det er dog først om 4 mnd's tid. Hvor meget (kg) må man stille på en palle?

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener normalt man siger 1 ton, og hvis det er helt jævnt fordelt burde en EU palle kunne holde til 1500 kg - Tror dog de fleste vil sige max 1 ton.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Europæiske (Euro-paller) standardpaller har dimensionerne: 120 cm i længden, 80 cm i bredden og 15 cm i højden. Den maximale vægt der sikkert kan transporteres på en Euro-palle er 1000 kg

du velkommen til at sende mig en mail. :)

Mvh Carsten

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)