Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TIlbud på ny hjemmeside ønskes.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 56
Fra  FinFest.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

VI skal have lavet en ny hjemmeside, da vores gamle ligner noget der er tegnet af en 3 årig :O)

Jeg kunne derfor godt tænke mig nogle tilbud fra jer.

Der er tale om en hjemmeside til et lokalt autoværksted. Der skal være fokus på SEO i vores lokalområde.

Siden skal laves så vi selv kan redigere tekst og billeder når vi har lyst, og vi er ikke de største hajer :) så det skal være rimelig nemt.

Her er en hjemmeside som vores nye side gerne må ligne nogenlunde i farver og opsætning. http://www.skandi-biler.dk/

Jeg vil gerne se hvad i har lavet før.

Glæder mig til at høre fra jer.

 

Mvh Morten Grip

 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg har sendt et tilbud til dig.

 

MVH

 

Morten Dal

 

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har sendt dig en PM. Smile

 

//Steen, Topvirk.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 7
Fra  Bubbledog ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det vil vi meget gerne byde ind på - til din information laver vi hjemmesider i Wordpress som er supernemt at arbejde med.

tag et kig på vores hjemmeside - www.bubbledog.dk og hvis du finder det interessant så giv mig et ring på 50 100 879 eller mail mig på rikke@bubbledog.dk

så tager vi en snak om pris og jeg kan evt. sende dig et par forslag til design m.m.

Med venlig hilsen

Rikke Bech

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter. Der har været mange ulykkelige sager med folk der laver hjemmesider og manglende aftaler, både trådstarter og andres skyld, så se til at lave en klar specifikation og se til at indhent referencer og andet på den du vælger + forudbetal kun i rater. Se evt. FÅ EN KORREKT AFTALE OM NY HJEMMESIDE og forstå hovedrisikoen ved ydelsesleverancer - som ofte er mod forudbetaling - og ikke lige til at få igen

Den sidste Amino tråd om nogen der ikke fik leveret men fik betalt, endte i 122 indlæg, der viste, at mange helt glemmer at checke leverandør og lave en aftale som begge parter med rimelighed kan forholde sig til, og at en del nærmest mente, det var Aminos fejl at de ikke checkede folk der bød ind på opgaver via Amino - hvad Amino aldrig kan

Alle kan være gode her, men uanset hvad - check og aftal, så får du succes og ikke noget der ligner en 3- årigs arbejde som du så godt beskrev 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)