Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan komme med lidt kritik til min hp?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

 Jeg er ved at få lavet en webshop til siden.. og gør klar til at der for alvor skal reklameres. men vil også gerne inden have rettet så mange fejl som muligt.. så skulle der være nogle der har tid til at smutte forbi www.bp-computers.dk og kommer med en masse god kritik, så ville det være super..

 //Brian

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Ja, nu har jeg siddet og kigget en smule på den - og det er super flot :)
Kan virkelig godt lide din side!

Har jeg forstået konceptet rigtigt, hvis jeg siger at jeres computershop kun er noget af forretningen? For umiddelbart virker placeringen/synligheden af shoppen, som om den ikke er hovedindtægtskilden... altså shoppen virker lidt anonym (men den er stilmæssigt og funktionsmæssigt rigtig god)
Pæn side, rolige billeder, ingen forstyrende elementer... lækkert lavet.

Held og lykke med sitet :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Videbæk
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. vores forretning går ikke ud på kun at sælge fra shoppen.. vi ligger stor vægt på at yde en service til vores kunder, ikke kun gennem telefonen. hvis nogle bestiller en computer, kan vi komme og levere den, og sætte alle stik osv. rigtigt sammen.. samt vi kan etablere et trådløse netværk, og sikre det på den rette måde..

Men selvfølgelig vil vi også gerne have at hvis der kommer en kunde en fra den anden ende af landet, at han så ser shoppen. og besøger denne.. (nu er den endelige shop jo ikke helt færdig endnu.. vores konfigurator vil blive intrigeret i shoppen. så en evt. pc og andre løsdele lader i samme kurv. samt at man kan betale med dankort.. ) så det er jo også vigtigt at folket fanger at vi faktisk også har en online shop hvor der kan bestilles varer til levering med posten..

 men jeg er da glad for du syntes om siden ;)

 //Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)