Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min webshop

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tak, fordi du gjorde mig opmærksom på problemerne :-) Jeg har læst på prestashop.com, at IE versioner tåler ikke mange CSS filer, og at man skal huske bruge CCC i backoffice. Min side så smadret ud, fordi CCC var ikke sat til. Jeg kan godt sige, at websiden loader meget langsomt. har undersøgt min hjemmeside, vhj website speed test , og der står at jeg skal komprimere css filen, og javascript osv.. ser indviklet ud

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Huda,

Det ser rigtig godt ud, det du har lavet. Din shop er allerede meget lækrere at se på og bruge!

Går ud fra du også får styr på alt det med Internet Explorer...

IE virker i øvrigt aldrig - det er noget crap, så man kan jo håbe på, at de fleste, der besøger din hjemmeside bruger noget ordentligt som Safari, Chrome eller Firefox ;)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias :-) Taaaak, det er dejligt at høre at du synes det ser bedre ud nu ! jeg fulgte jo dit råd mht. slideshow :-) Ja, nu skal jeg have mere styr på IE og load time.. Men du har ret i at IE er noget crap, har ikke brugt det i 100 år. Men hjemmesiden bør fungere med alle browsere.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Friis Mortensen:
IE Software virker i øvrigt aldrig 100% - det er noget crap, så man kan jo håbe på, at de fleste, der besøger din hjemmeside bruger noget ordentligt som Safari, Chrome eller Firefox endnu ikke er udviklet ;)
  Religionsbestemt udokumenteret påstand.  Jeg har ordnet det for dig ;-)

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, godt ord igen. Men du kan ikke bestride, at alle andre browsere virker bedre end IE. Har aldrig haft så mange crashes på nogen andre browsere ;)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)