Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du ha' en gratis kupon? En holdbar ide?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er 

Jeg har i længere tid gået rundt med en idé til et hjemmesideprojekt, som jeg vil høre jeres mening om. 

Projektet går ud på at lave en hjemmeside med online kuponer. Siden skal være en slags promotion platform, der kan forbinde brands, butikker, restauranter osv med kunderne. De forretningsdrivende skal kunne lægge kuponer op på siden, hvor de fx annoncere med "20% på alt i butikken" eller lignende, og så kan kunderne gå ind og se alle kuponerne fra de forskellige annoncører og hente dem ned de finder interessante, hvorefter de får i butikken og får deres rabat.
Det bliver dermed muligt for den forretningsdrivende at nå ud til nogle kunder, som de måske ikke ellers havde nået ud til, og det bliver muligt for kunderne at finde gode tilbud, som de måske ellers ikke havde fundet. 

Jeg tænker det skal starte i det små, med forretninger og butikker fra lokal området. Det skal til at starte med være gratis for annoncøren, hvor jeg så skal tjene lidt penge på google adsense måske, og så senere hen lade annoncørerne betale evt pr downloadet kupon eller via et fast månedligt beløb. 

Jeg ved, at der findes sider, der gør noget lignende (også danske). Jeg har fået inspiration fra coupons.com der er meget successful i USA med børsintroduktion osv.  

Hvad siger I til denne ide? Er det noget der ville kunne føres ud i livet på det danske marked?
Har i fornemmelse af, at de forretningsdrivende vil være med på den?

Jeg glæder mig til Jeres svar.

På forhånd tak
Henrik Andersen 

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg helt sikkert - dog vil jeg tro, at det danske marked er for småt og derudover er kuponer i Danmark ikke særlig udbredt og mange butikker vil ikke have det.

Så hvorfor ikke lave en international side fra start af? Fokuser evt. på det britiske marked og markedsføre dig derovre.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Odense
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 91
Fra  diam.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

God pointe med at det danske marked måske er for små og umodent til kuponer.
Tak for det, den vil jeg lige overveje...

http://diam.dk/ - Affiliate site med et stort udvalg af nettets bedste ure, smykker og tilbehør. Kig endelig indenfor. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder som en go ide jeg ville helt klart have en kupon på din side, hvis siden er bredt godt ud blandt folk vil det virke kanont, dem jeg ikke kan få som kunder via flyers ville jeg sikkert ku hente på en rabat kupon, det behøver jo ikke være en fysisk kupon men også bare en rabat kode som kan indtastes ved bestilling.

Vh Jacob Dalgaard

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)