Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Krav fra NETS?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er snart færdige med vores website, som ligeledes skal fungere som vores online produkt. Vi har brug for at kunne tage imod betaling fra vores kunder/brugere, og skal derfor have oprettet en betalingskortaftale med NETS. Af deres betingelser fremgår, at hjemmesiden skal være køreklar på valgt domæne, inden de kan godkende aftalen. Nogen der har erfaring med hvor meget vægt de lægger på dette?

Grunden til at jeg spørger er, at vores website endnu er under udvikling (på udviklerens testdomæne), men at vi gerne vil igang med ansøgningen til NETS, da der kan være 2-3 måneders ventetid på godkendelsesprocessen. Venter vi til alt står færdigt og klar til at modtage kunder, udsættes hele processen 2-3 måneder.

Forslag til løsninger i den mellemliggende periode, vil også blive taget imod med kyshånd. Vi har brug for at kunne tage imod alle gængse betalingskort (inkl. rent Dankort, hvilket vel ikke lader sig gøre uden NETS).

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Jesper,

Vi har en kunde som ligeledes ønsker en aftale med NETS. Så vidt jeg kan forstå på dem har NETS accepteret at det ligger på et andet domæne (subdomæne) indtil den står klar. Det skal dog siges at de allerede har en eksisterende shop på det rigtige domæne, dog uden SSL indtil den nye shop står klar.

Det har de sagt NETS har godkendt, men jeg kender ikke mere til det end det.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Tak for dit svar.
Problemet er ikke kun, at websitet ligger på et andet domæne (som ejes af udvikler, og ikke af vores virksomhed), men også at det endnu ikke er helt færdigudviklet. Så vidt jeg forstår, skal sitet stå helt klar inden NETS kan starte en godkendelsesproces.

Jeg kan sagtens se det fornuftige i deres tilgang, omend jeg synes at deres behandlingstid er meget lang. 

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg er pt. igang med at få godkendet www.dkgolf.dk hos Nets og synes det er en ganske frustrerende oplevelse..

Om godkendelse på Subdomæne kan lade sig gøre ved jeg ikke, men betingelser mv. samt de grundlæggende ydelser skal være helt klar, ellers bliver det bare ikke godkendt.

Min oplevelser er at du hurtigt får feedback hvis der er mangler - og så ryger du bag i stakken igen.

Fordelen ved bare at ansøge med det du har, er at du så relativt hurtigt får svar, hvis der er forhold der ikke er i orden ( det er min oplevelse ) Det kan så undre at processen fra de siger alt ser OK ud til du rent faktisk får indløsningsaftalen skal var SÅ længe.. men tålmodighed er kodeordet.

Så jeg ville ansøge med det du har, og krydse fingre for det går igennem. Du risikerer ikke at vente længere tid samlet set ved at søge på nuværende tidspunkt.

Held og lykke

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret i en S5/Valitor løsning med lave gebyrer og hurtig oprettelse kan jeg hjælpe dig. Det rene dankort (5019) kan jeg ikke klare, men Visa/dankort, Mastercard og Maestro kan være klar på din shop i løbet af max. 10 arbejdsdage.

Jeg har brug for en testside, hvor jeg kan se handelsbetingelser mm.

Skriv gerne til mig på:

sea@s5.dk

så hjælper jeg dig.

Mvh

Svend Erik Andersen

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)