Jeg har med stor interesse siddet og læst en debat angående dårlig betalere og er på ingen måde uenig omkring svarene, men jeg kunne tænke mig at vende debatten på hovedet og se det fra den anden side hvor det er mig som bruger der har problemer med at få varen når man har betalt, hvordan ville I her på Amono løse denne opgave.
Jeg syntes bare at der ikke manglede ideer til hvordan man skulle agerer når kunder ikke vil betale For ydelse, men der er ikke mange der vil kommentere når det er den anden side af skrivebordet der er spørgsmålet, men jeg har været igennem en proces hvor jeg betalte for tidligt for min ydelse som er resulteret i at jeg har ufærdig webshop som ikke genererer ordre, men det nyttet nok ikke at sende ham til inkasso.
jeg har været igennem en proces hvor jeg betalte for tidligt for min ydelse som er resulteret i at jeg har ufærdig webshop som ikke genererer ordre, men det nyttet nok ikke at sende ham til inkasso.
ja se det var jo til at gætte og derfor mit link om hvordan man IKKE ender i den situation du er endt i. Læs linket og se i øjnene, hvor uretfærdigt det givet kan være, at du ikke checkede din leverandør godt nok - ikke lavede aftale der var klar nok og forudbetalte sikkert også mere end du skulle
NEJ inkasso duer kun - uanset det er en leverandør eller andet forhold, hvis begge parter er enige om, at her er et krav, men der mangler penge
Du skal hele turen via retten og med jeres aftalegrundlag bevise, at han ikke har leveret det som du har betalt for. Når du har vundet den, så køres inkasso
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER