Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig betaler/dårlig leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg har med stor interesse siddet og læst en debat angående dårlig betalere og er på ingen måde uenig omkring svarene, men jeg kunne tænke mig at vende debatten på hovedet og se det fra den anden side hvor det er mig som bruger der har problemer med at få varen når man har betalt, hvordan ville I her på Amono løse denne opgave.

Bjarne

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg syntes bare at der ikke manglede ideer til hvordan man skulle agerer når kunder ikke vil betale For ydelse, men der er ikke mange der vil kommentere når det er den anden side af skrivebordet der er spørgsmålet, men jeg har været igennem en proces hvor jeg betalte for tidligt for min ydelse som er resulteret i at jeg har ufærdig webshop som ikke genererer ordre, men det nyttet nok ikke at sende ham til inkasso.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46556
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjarne Andersen:
jeg har været igennem en proces hvor jeg betalte for tidligt for min ydelse som er resulteret i at jeg har ufærdig webshop som ikke genererer ordre, men det nyttet nok ikke at sende ham til inkasso.
ja se det var jo til at gætte og derfor mit link om hvordan man IKKE ender i den situation du er endt i. Læs linket og se i øjnene, hvor uretfærdigt det givet kan være, at du ikke checkede din leverandør godt nok - ikke lavede aftale der var klar nok og forudbetalte sikkert også mere end du skulle

NEJ inkasso duer kun - uanset det er en leverandør eller andet forhold, hvis begge parter er enige om, at her er et krav, men der mangler penge

Du skal hele turen via retten og med jeres aftalegrundlag bevise, at han ikke har leveret det som du har betalt for. Når du har vundet den, så køres inkasso

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)