Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til fokusområder, når man skal arrangerer firmafester?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har fornylig oprettet hjemmesiden eventone.dk - En virksomhed der skal fungerer som bindeled mellem kunder og virksomheder.

Vi skal altså stå for alt, hvad en fest/arrangement indeholder.

Og præcis om 3 uger, så går det for første gang løs! Vi skal arrangere en firmafest for en mellemstor virksomhed med i alt 30 ansatte.

Jeg har styr på lokaler, dekoration, mad og alle basale ting! - Mit spørgsmål til jer er bare... Hvad definerer en god og succesrig firmafest?

Jeg har selv gået og tænkt, og har selv ideer i hovedet - Men der må være nogen derude, som har været til firmafester, der bare var en stor fiasko.

Hvad var grunden dertil? Hvad manglede der?

Skal jeg skaffe en komiker, en tryllekunster - En eller anden form for underholdning, der kan løsne op i gæsterne!?

Jeg takker mange gange herfra!

Mvh

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertin G. Hansen:
Hvad definerer en god og succesrig firmafest?

Hej Bertin - kort sagt:

* God og gerne anderledes underholdning
* God mad i rigelige mængder
* God service fra personalet under festen!

Afhængig af Jeres pladsforhold og budget byder vi gerne ind som samarbejdspartner på underholdningen, da jeg kan fornemme, at det er denne del I mangler, at få styr på.

Se mere på www.EventSolution.dk  eller www.superevent.dk 

VH
Palle 

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar!

Lyder super hvis man kunne få et samarbejde oppe at køre. Vi er dog stadig i gang med planlægningen, men har selvfølgelig jeres tilbud med i overvejelserne.

Jeg kontakter jer hvis det bliver aktuelt!

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertin.

Det lyder på mange måder som et skønt arbejde at sætte rammen for en masse glade gæster.

Nu ved jeg jo ikke, hvilken alderssammensætning, gæsterne har. Men hvis jeg skulle vælge een ting til din aften, så kunne det måske være meget festligt med en jukebox til fri afbenyttelse. De fleste vil bare rigtigt gerne ud og danse. Det er en god måde at feste med hinanden på på tværs af arbejdsfunktioner.

Man kan også ofte tit lave gode aftaler med et godt band, der kommer og spiller kopinumre.

Man ved aldrig, om folk har noget at snakke om - så du optimerer i hvert fald chancen for succes ved at sørge for, der sker noget i løbet af aftenen.

Det kunne også engang være et skægt indslag at få en prof bartender forbi, der kan undervise i at mixe de helt rigtigt drinks - og lade gæsterne lure ham kunsten af og prøve selv bagefter. Hvilket hold laver fx de bedste  og mest vellykkede drinks. Den store cocktail-dyst.

Held og lykke- og god fest!

Ditte Ernst

Words Alive

www.wordsalive.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte

Tak for dit svar!

Det gav mig lidt inspiration til indslag i festen! Der skal helt sikkert være et indslag, som involverer gæsterne selv. Det ville løsne op for gæsterne, og give et samtaleemne.

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan kun blive sjovt med et lille indslag :)

Hilsen Ditte

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)