Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af eget Protienpulver

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino 

Min ven og jeg er i gang med at starte vores eget protein mærke. Vi vil høre om der er ikke er nogen specifikke regler, når der er tale om kosttilskud. Ved i om man selv kan tilsætte smag til protein pulveret, hvis man f.eks. køber valle pulver af arla? Eller skal man tilsætte det inde vallepulveret bliver tørret?  
Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Hjorth:
Vi vil høre om der er ikke er nogen specifikke regler, når der er tale om kosttilskud

Du kan uden problem tilsætte smag / aroma stoffer til protein pulver, men det kræver jo du har et anlæg der kan blande produktet.  for lovligt at kunne forarbejde levnedsmiddel og sælge dem skal du søge om tilladelse til forarbejdning af levnedsmidler hos fødevarestyrelsen.  Husk at både dine lokaler og produktionsanlæg skal godkendes, hvilket er en ret så bekostelig affære.

I øvrigt kan du ikke købe Valle protein direkte fra Arla.

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Ravn har ret, kontakt evt. fødevarestyrelsen for at få alle oplysninger. 

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt købe Valleprotein hos Arla :o)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor bør du kontakte styrelsen alligevel.

Tilføjer du smag, skal dette på deklarerationen E numre,  - der er skærpede regler når du handler fødevare, både transport og opbevaring. Måske var der lige en pakke med myregift der gik hul på, med på den bil der leverede.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)