Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakt der sikrer at min producent kun producerer for mig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal have udformet et juridisk dokument der sikrer at min producent kun må producere min type produkt til mig indenfor en given tidsramme.

Nogen der har erfaring med dette og hvor meget koster dette at få udarbejdet hos en jurist?

Hav en god dag!

Mvh Heeris 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

et sted mellem 2 og 4000 kr er et godt gæt hvis du selv kommer med godt indput men du skal jo lige sikre dig, at leverandøren er med på den så du venter med en kontrakt til denne har svaret dig, at de gerne underskriver en eksklusitivtskontrakt for dit produkt og samarbejdet med dig. Ellers er det penge ud af vinduet

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Heeris,

www.juf.dk  kan du få 3 gratis tilbud på opgaven. Der kan du få en super pris :o)

Dog vil jeg sige, at du skal være sikker på din leverandør er med på aftalen inden du får udformet en eksklusivitetskontrakt, så du ikke spilder penge på det :o)

M. Friis. 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres hurtige svar. Det er selvfølgelig i overensstemmelse med producent. Producenten har spurgt om et udkast inden den endelige eksklusivaftale. Er dette udkast inkluderet i advokatens "tilbud" eller skal man selv udforme dette?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du føler du selv kan lave det kort og i punktform ud fra hvad du er enig med producenten om, så lav et sådan og bed en advokat gå det igennem og tilrette og så skal det gerne både være udkast og slutversion, men alt kan jo diskuteres frem og tilbage. Advokaten tager ca 2.000-4000 kr i timen ofte men du kan sagtens aftale up-front at den pris i bliver enige om, omfatter et kontrakt forslag og EN tilretning hvis det bliver nødvendigt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)