Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Download gratis SEO bog

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har så vist sig senere at "den grå boks" var usynlig senere, så det må være den eneste grund til manglen på entusiasme ;-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg undskylder mange gange, at der har været tekniske problemer I løbet af dagen. Jeg blev lidt overrasket over den massive interesse - og min server kunne ikke helt klare det.

Sorry, men der er ike så meget andet at gøre end at vente lidt - når der er lidt færre brugere igang, vil det køre bedre for alle. I skal nok alle sammen nå at få den gratis bog. Det lover jeg :-)

I forhold til sprøgsmålet om en SEO bog fra 2009 overhovedet kan bruges til noget ...

Det korte svar er: Ja, det kan man i høj grad!

Da jeg skrev denne bog i 2009 kiggede jeg også lidt i min første SEO-boig, som jeg skrev i 1998. Der var jo sket meget fra 1998 til 2009. Men jeg blev faktisk overrasket over HVOR mange ting der stadig var korrekte. Der var mest af alt bare kommet mere til.

Det gælder også nu. De fleste af de ting der står i SEO 2.0 bogen er stadig rigtige. Men der er naturligvis kommet nogle vigtige ting til siden da - Penda, Penquin, Hummingbird og alle de mange justeringer der er fulgt deraf.

Men det ændrer ikke på, at mange af de andre ting der står i både denne, og andre gode ældre SEO-bøger, stadig kan være meget brugbart.

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk. Jeg takker :-)

/Antonio

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne sige rigtig mange gange tak for muligheden for at kunne få SEO 2.0 gratis. Tidligere har jeg haft kig på den, men det har ikke ikke lige lagt i mit private budget at jeg kunne gå ud og købe bogen. Nu er den downloadet og dertil slettet fra listen over bøger som jeg godt kunne tænke mig at få fingre i. Så mangles der bare lige tiden til at kunne sætte sig ned og læse den igennem, men det kommer jo nok her i påsken.

Endnu engang tak herfra!

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

I forhold til sprøgsmålet om en SEO bog fra 2009 overhovedet kan bruges til noget ...

Det korte svar er: Ja, det kan man i høj grad!

Vil bare sige mange tak for gaven! Er ikke i tvivl om at jeg kan lære meget i forhold til min viden i dag :-)

Forsøgte i går uden held og troede det var en aprilsnar, men nej, i dag gik det som smurt :-)

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair skal være fair,

I går delte jeg muligheden på et par sociale medier. og abonnerede også på kommentarerne. Det lød dog mere og mere som om folk som skrev havde ekstremt stærke indlæringsvanskeligheder, men nogen af dem "kender" jeg som intelligente mennesker. 

Det viste sig så, at nogen ikke kunne se "den grå boks" hvor du kan downloade den fra - og der var heller ingen forklaring på det på siden.

Men jeg tog imod tilbuddet selvom jeg har købt bogen, og i dag kom der en e-mail ind om at du kan downloade den igen i dag! :-)

Så tag den mulighed.

Der er absolut ingen mulighed for at få svaret på alt omkring SEO i en bog, men den viser dog "The tip of the ice berg" generelt. Det er absolut dumt at gå glip af det, hvis du har interesser i SEO.

PS: Tak for at jeg også får bogen digitalt gratis :-)
 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne sige tak for bogen Gift

Jeg er ikke seo-kyndig, men alligevel vil jeg anbefale bogen til alle iværksættere. Bogen er skrevet på en måde så også nybegynderen kan lave alt rugbrødsarbejdet og sørge for at hjemmesiden eller webshoppen har et fornuftigt fundament i seo-sammenhænge.

De penge man så skal bruge på en fagmand, er meget bedre givet ud og tjener sig lettere hjem, hvis ikke der skal bruges konsulenttimer på de basale ting.

Sådan lidt billedligt fortalt, er der jo ingen grund til at tune motoren på en bil med flade dæk.

Herrudover - og det kan være rigtigt vigtigt - så kan man også som køber af seo-ydelser blive bedre klædt på til at vurdere hvilken af de utallige udbydere af seo-ydelser som bedst lever op til forventningerne. Der har jo været mange eksempler her på Amino, at forventningsafstemningen mellem køber og sælger ikke har fungeret optimalt, - og det er altså ikke godt. 

Så benyt muligheden. Iværksætteri handler i høj grad om at vide hvornår man skal slå til :-)

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)