Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mælkepulver Grossister

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en herboende kineser (13 år i danmark) og har fornylig startet min egne virksomhed og en lille web butik i kinas støreste C2C platform. Jeg sælger primært baby mælkepulver med mærker arla, semper og nestlé. Der har været stor interesse efter arlas baby&me 2 efter kun to lille måneder. Jeg søger nogle grossister for arla eller semper mælkepulver, hvor i starten har jeg en prøve ordre på 300 stykkes, og selvfølgelig flere efter noget tid. Jeg samarbejder med en af den støreste detail mælkepulver sælger på samme platform hvor jeg sender flere varer direkte gennem posten, og nu vil jeg gerne eskportere i større mængde. Der vil være forskellige detaljer som skal på plads, men jeg tror på marked og kinesernes købekræft.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du klar over, at Arla allerede har indgået en aftale med Mengniu, COFCO og Biostime? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes. Men kinesiske mor vil gerne have at jeg sende varer direkte fra dk. De tror nemlig ikke på mengnius, COFCO og Biostimes produkter. Biostime er ret ny og er stadigvæk meget ukendt i kina.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Xiedehent,

Vi er et grossist firma i fødevarebranchen og har en del kunder som dig. Jeg kan levere både Arla, Semper og Hipp i ubegrænsede mængder til priser som er ca 15-20% under detailprisen. Et par eksempler:

Semper Allomin 1 & 2 (8ooG pulver): Retail pris: 74,95 - min pris er 61,- (incl moms)

Arla Baby & Me 1 & 2 (8ooG pulver): Retail pris: 89,95 - min pris er 78,- (incl moms)

Hipp Combiotek 1 & 2: Retail pris: 54,95 - min pris er 43,85 (incl moms)

Nestle Nan Pro 1&2 (8ooG pulver): Retail pris: 76,95 - min pris er 67,10- (incl moms): 

Skriv til mig på carstenbhanssen(at)gmail.com hvis du er interesseret i at høre mere. 

Med venlig hilsen

Carsten

Tilmeldt 8. Dec 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten 

Jeg er interesseret i babymaelkepulver. 

Vi er hjemmehoerende i Hong Kong, og har stigende efterspoergsel paa babymaelkepulver. 

Med venlig hilsen

Casper Christensen 

crc@changtai-group.com

Tilmeldt 27. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan se det er et gammel indlæg. Men jeg prøver alligevel.

Jeg er kasper. ejer af royal farm.

Vi producerer dansk økologisk mælkepulver. i sød og skummet .

Hvis det stadig har interesse, er du meget velkommen til at skrive til mig på Info@royalfarm.dk

Ellers kan du adde mig på wechat: royalfarmdenmark

Vi er iøjeblikket i kina / Chengdu hvor vi arbejder på at komme i de kinesiske supermarkeder.

Du er meget velkommen til at kontakte mig, da vi altid leder efter agenter.

på forhånd tak,

Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)