Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med eller uden bindestreg i domænet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Under min værnepligt ved Livgarden har jeg gået og arbejdet på en webshop, som jeg netop har lanceret. 

Jeg ved dog endnu ikke om jeg skal bruge domænet "HDMISHOP.dk" eller domænet "HDMI-SHOP.dk" 
Hvad du nogen erfaringer med dette dilemma og hvad vil du anbefale? 


Og i forbindelse med at jeg har lanceret HDMIShop håber jeg derfor, at nogen af jer kan komme med noget kritik til hvad jeg skal ændre.
I bliver de første til at se min shop, så der er garanteret er hel del småting som endnu mangler at blive ordnet. 

Jeg håber meget, at du kan finde nogen fejl, som jeg endnu ikke har opdaget. 

Venlig hilsen

Mikkel Hansen 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med at du har skrevet linket i din tekst så har du allerede valgt. Men du skal naturligvis have begge og lave en 301 redirect fra den ene til den anden. På den måde er der ikke andre der kan benytte dem.

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels, 

Ja, det kan ganske rigtigt se sådan ud. Jeg har lavet en 301 redirect, så begge domæner peger mod shoppejpen. 
Jeg er dog i tvivl om, hvilken jeg skal vælge at markedsføre shoppen som. Som du kan se har jeg linket til Hdmishop.dk, men logoet på shoppen er med bindestreg - netop derfor skal jeg have besluttet mig, inden jeg begynder at markedsføre shoppen. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)