Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunne dette blive til noget?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg er en fodboldinteresseret fyr, der specielt har en passion for "Champions League"-turneringen. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvor I bliver opdateret om de seneste Champions League nyheder, resultater m.m..

Er internet-dækningen af Champions League god nok, eller mangler der måske et fodboldsite, der virkelig sætter et ordentligt fokus på turneringen? Og i så fald, tror I, at folk vil kunne løsrive sig fra sider som www.bold.dk, www.footy.dk og de andre større danske fodboldsites, som i forevejen dækker Champions League.

Håber på konstruktive svar.

Mvh

Tilmeldt 16. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også fodbold fan og har luret lidt på det samme. Personligt tror jeg det bliver for smalt kun at fokusere på CL. Et fodboldsite skal omfatte betydeligt flere turneringer. Trods alt ligger CL stille fra maj til september (når man ikke tæller kval'en med). Men der sker jo rasende meget, så at få sådan et site opdateret løbende må være kæmpearbejde og langt mere end 1 person kan overkomme.

Personligt læser jeg mest på bold.dk. Jeg kendte faktisk ikke footy - så tak for tippet Smile

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er allerede igang med et lign. projekt ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)