Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart at webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile

Jeg har besluttet at starte en webshop men da jeg er helt ny på det her område vil jeg spørger jer om i kan hjælpe med hvordan jeg kommer bedst i gang?

Mvh Jeannie  

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeannie,

Først og fremmest skal du have fat i et webhotel og et domæne for, at det kan lade sig gøre. Dernæst skal du beslutte dig for, om du selv vil give dig i kast med at lave webshoppen, eller om du vil betale en for at lave en webshop til dig.

Fordelen ved selv at lave webshoppen er, at du har fuldt ud styr på hvordan siden er bygget op. Samtidig med det kan det tage utrolig lang tid at lære, hvordan du "bygger" en webshop.

Fordelen ved at få en ekspert til at lave webshoppen er, at du ikke selv skal til at rode med kodningen. 

Hvis du har yderligere spørgsmål eller vil have et tilbud på at få lavet en komplet webshop, skal du være velkommen til at kontakte mig på Kasper@serverfruit.com

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt du finder noget du brander for og så tænker videre på hvordan du vil bygge siden op.

Det skal også være noget du tror folk vil være interesseret i eller noget de mangler efter din mening. 

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Mirko skriver ville jeg nok også starte med købmandsskabet i stedet for teknikskabet. Hvad er det du vil sælgee og hvilken gruppe henvender du dig til. Hvordan skal produkterne så præsenteres med varianter og priser. Herefter ved du hvilke krav du skal stille din shop. Konverteringen på shoppen fra besøgende til kunder kan du også tænke overe inden designet da dette også stiller krav til hvad du skal kunne i din shop i administrationsdelen. Når du har strategien på plads kan du jo prøve at veje "open source" og "hosted solution" løsningerne op imod hinanden. Her vil du opleve mange argumenter for og imod begge løsninger men det er her du skal holde snuden lige i sporet og tænke på det der er dit krav. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for jeres svar. 

Jeg skal sælge baby/børnetøj.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Før du begynder på din webshop, skal du have fundet en leverandør.

Enten kan du først finde et produkt, som du gerne vil sælge og derefter finde en leverandør af det produkt. Ellers kan du vælge og finde en leverandør FØR du ligger dig fast på et produkt. 

Mange foreslår det første - vi valgte selv det sidste da jeg startede Ur-eksperten. Har ikke fortrudt. 

Når du har styr på det, skal du have fundet en webshop. Det indeholder også domæne og hosting. Ofte kan du købe en samlet pakke, hvor din programmør sørger for at oprette domæne og hosting - i samarbejde med dig (gjorde vi også ved Ur-eksperten). 

Nu har du styr på de to vigtigste ting. Herefter skal du oprette dine produkter på shoppen, skrive tekster (om os, betalingsbetingelser, produkttekster mv.). Eventuelt lave lidt on-site søgemaskineoptimering

Nu har du styr på din shop. Herefter kan du så gå videre med fx. markedsføring - oprette en Facebookside, AdWords annoncer mv. 

Hvis du leder efter en leverandør, vil jeg tillade mig at gøre lidt reklame for min nyopstartede virksomhed: www.dancommerce.com 

Vi kan også tilbyde dig hjælp med hele molevitten, se mere her

Hvis du har andre spørgsmål eller er i tvivl om noget, må du endelig sige til. :-)

God fredag

Vh, Frederik 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Frederik set vil jeg lige kigge nærmere på og vende tilbage. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. overvej at tag på lidt kurser og få købt et par ebøger om online handel så du kan få et overordnet indblik i hvordan du griber det an.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)