Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp og gode ideer :)!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino bruger.

Jeg er kommet på den ide at jeg ville starte et ”lille lager” hvor jeg ville tilbyde billige lagerløsninger til webshops.

Jeg har undersøgt marked og kan se, at der er mange der tilbyder den løsning, men det jeg ville gøre anderledes er at jeg ville være billig.

Jeg kunne godt bruge nogle gode fifs, til at fra prisfastsættelsen, hvad i synes om ideen osv.

Håber på nogle fede svar.

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen med nogle gode ideer :)?!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg det lyder lidt udfordrende medmindre du tilbyder noget som de andre ikke tilbyder? For prismæssigt er det nok svært at byde under store lagerhoteller?

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

min fordel er at jeg kan holde omkostningerne nede, og jeg har en billig lagermulighed. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

scott2000:
min fordel er at jeg kan holde omkostningerne nede, og jeg har en billig lagermulighed.

Jeg kan sagens se din ide, jeg tror bare desværre ikke det er muligt at gøre det meget billigere. Der er mange omkostninger med at drive et lagerhotel: fragt, emballage, husleje, ansatte til at pakke (hvis ikke du selv pakker ALT), IT-udstyr, lagerinventar og mere. Og den tid der bruges på at arbejde, skal du jo også betales for :-)

Men HVIS du gerne vil prøve, så få godt styr på alle omkostninger ved det, og snak med fragtfirmaer som UPS, GLS, PostDK, DHL og lign. og se hvem der kan gøre det billigst. Ud fra det, så find en pris pr. forsendelse.

Der er mange lagerhoteller, som tager samme pris pr. pakke ligemeget størrelse og vægt (dog har de et maks). Den måde du evt. kunne skille dig ud på var, at tilbyde skrædersyede løsninger, så prisen afhænger af størrelse og vægt, af kunden varer :)

Held og lykke. 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Svenstrup
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Opskrift-kage.dk Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Forsendelse skal nok være en del af konceptet og hvis du kan lande nogle aftaler der gør, at du kan forhandle billigere fragtpriser hjem, så kan idéen være fin. Der er allerede flere på markedet, som også tilbyder at sende varerne med forskellige fragtfirmaer (de vælger automatisk den billigste fragt leverandør)

Mit forslag er, at du regner alt sammen og fakturerer en handling pris per pakke inkl. indpakning, fragt og lagerleje. På den måde vil du kunne udbyde en samlet løsning.

Held og lykke :-)

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)