Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino logo

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,

Det slog mig lige, om det ikke er ved at være på tide Amino får sit eget logo/maskot så det måske bliver lidt lettere at profilere siden?

Jeg kunne forestille mig at man lavede en form for lille sød maskot som udstråler noget arbejdsmoral (f.eks. ved at den er i ført arbejdstøj) og måske lignede et amino molekyle.

Det er dog bare et forslag - det vil jo alt andet lige gøre det meget lettere at reklamere for amino.


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige skimmet den tråd med konkurrencen, og det er jo primært noget man kan sætte på sit website.

Det jeg havde i tankerne var noget man måske kunne sætte på en T-shirt eller sådan noget.


Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

  Mikkel,

Det var også det jeg kort kommenterede i forbindelse med konkurrencen; Jeg syntes at logoet som udgangspunkt skulle være universelt og derved både kunne bruges til web, tryksager, tekstiltryk og skilte.
 
Men det endte vidst med at det blot skulle være som en slags link-knap som man kunne bruge til at linke til Amino fra.
 
Ida lavede et rigtig flot cerfikat til hjemmesider, men det bliver lidt svært at realiserer på andre fysiske medier - men det var jo heller ikke det som var formålet med certifikatet; det var jo netop at man kunne lægge det op på sin hjemmeside.
 
/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
 
 
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja Ida''s certifikat er meget udemærket til web brug, men jeg savner noget man kan klaske på en t-shirt, taske eller hvad man nu ellers kan finde på.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)