Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nem måde at lave websites på

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg faldt over dette program som jeg vil dele med jer alle som har interesse i at sidde og lave websites. Det foregår via drag'n drop og er så nemt at bruge så selv jeg kan finde ud af det :)

Man kan også hente en webside og se hvordan den er bygget op (kun html delen) og det kan evt. bruges til kontrol af leverandøres arbejde.

Jeg linker til den side hvor programmet fås til ½ pris (http://www.mightydeals.com/deal/pinegrow-web-designer.html) og det fås både til PC og MAC. Man kan bruge samme registreringsnøgle på 3 maskiner OG til begge platforme.

Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 50
Fra  byg-billigst.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser temmelig smart ud, men mon ikke mange bruge et CMS system hvor der ikke er så stort et behov for html kode, selvom det dog nogle gange er meget handy at kunne bare lidt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

byg-billigst.dk:
men mon ikke mange bruge et CMS system hvor der ikke er så stort et behov for html kode

Jo men hvis man sidder og har ideer til hvordan designet skal være så kan man lave oplægget i det og sende det videre.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stritter normalt imod når der er noget "drag n' drop" i samme sætning som html, men det her ser godt nok lovende ud til at lave hurtige prototyper.

Med Foundation 5 og Sass, så er man da on fire Smile 

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)