Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpelt regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har luret en del på denne side, og tænkte at nu måtte jeg hellere melde mig ind så jeg kan deltage lidt.

Jeg vil høre jer om I har kendskab til et simpelt regnskabsprogram, jeg kan prøve at arbejde lidt med, uden at købe det,

for at se om det kommer til at passe til mit behov. Grunden til jeg skriver "kommer" er at jeg ikke har oprettet firma endnu,

da jeg er super kontrol-freak, og gerne vil have alt på plads inden jeg tager springet.

Jeg vil derfor prøve at finde et program jeg kan taste nogle fiktive regninger ind i og se hvordan det fungere mht. momsregnskab osv..

Det skal kunne håndtere regninger jeg får fra leverandøre, jeg har nogle kopier af nogle jeg kan taste ind, der skal være mulighed

for kundekartotek og lave faktura i det. Det er til et fremtidigt autoværksted, hvis det betyder noget for jer.

Jeg har prøvet Amino's eget system, men der skal jeg have oprettet firmaet før jeg kan prøve det..

Inden jeg tager springet vil jeg have nogle proffe ind over til at lærer mig lidt mere om regnskab og årsafslutning, men lige

nu er behovet ikke så stort da jeg har et fantastisk arbejde.

Mvh Hr. Jakobsen

Fra Næstved
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 36
Fra  ABEL+ Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes et utal af online programmer der kan understøtte dine behov, så vidt jeg ved tilbyder alle en prøveperiode også uden du skal have en virksomhed. Dinero, Billys Billing og E-conomic er nok dem der er mest udbredt/omtalt og da Dinero er gratis indtil du har omsat for 1 mio ville jeg personligt starte der og se om det ikke kan bruges. De andre to er også gode programmer og som sagt findes der så en masse andre programmer Smile

Alt efter hvor du bor, så vil jeg gerne hjælpe dig med at finde et system der kan dække dine behov og give dig en generel "rundvisning" i regnskab mv.

Du kan evt kontakte mig direkte på kontakt@abelplus.dk, hvis du syntes det lyder interessant.

Vh Kenneth

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino's regnskabsprogram, Dinero, kan altså sagtens bruges til test, uden at du har en rigtig virksomhed? Hvor i processen at oprettelse, mener du ikke du kan komme videre, da du ikke har en virksomhed?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagens oprette en tekst virksomhed til at lege med :)

CVR opdateringen er kun for at hjælpe med at finde en evt. rigtig virksomhed.

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene :)

Jamen det var det med CVR-nr der skræmte mig lidt i Aminos eget.. Jeg prøver at kigge på det igen.

Kenneth--> Det kan være jeg hænger dig op på dit tilbud en dag :)

God dag til jer.

Mvh Hr.Jakobsen

Fra Næstved
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 36
Fra  ABEL+ Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)