Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 34 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

---sherlock---:
Er der nogen der ved hvordan man er stillet hvis yourpay går konkurs?

Som ved alle andre konkurser.

Konsekvensen vil typisk være at din betalingsløsning stopper med at virke, så du mister alle kunder indtil du har en anden løsning oppe at køre.

Et evt. tilgodehavende vil højest sandsynlig også være tabt.

Mvh. Karsten Sønderup

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

For god ordens skyld vil jeg gøre opmærksom på dit indlæg IKKE er korrekt.

Du er som erhvervsdrivende fuld dækket i tilfælde af Yourpays konkurs, uagtet at det er dybt usansynligt vi skulle ende i den situation - da vi leverer solide overskud på bundlinjen.

Dækningssikkerheden sker dog i henhold til VISA og MasterCards regler.

Jeg er dog ikke bekendt med at andre danske kortindløsere har valgt samme model - men jeg skal lade det stå usagt om de har eller ej.

//Mathias

//Mathias

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan se det er en gammel tråd... kan bare oplyse at Yourpay stadig kager rundt i det, ikke svarer på mails, ikke vender tilbage når de har lovet det og meget andet...

har lige nu 2 betalinger som står som udbetalt sammen med andre... de er bare ikek blevet udbetalt der...

500 kr. jeg har refunderet som de så trak 1000 kr. for...

så mit råd... hold jer langt væk!

prøvede dem af til en ny webshop hvor jeg har en anden på min anden shop... kunne jo være de var bedre og/eller billigere.... kan se de i hvert fald ikke er bedre.... nærmest skræmmende de kan opføre sig sådan med andres penge!

PS. Kan se yourpay i tråden her udtaler sig om mange nye kunder, investeringer og hvad ved jeg... så de har rigtigt travlt... det er så 2 år siden han skrev det her... men præcist det samme ævl han lukkede ud på facebook idag... mon det er en færdig copy paste historie de har liggende klar når folk brokker sig?

Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da trist på yourpay's vegene.

Jeg kan huske at jeg skrev et indlæg her, den gang de var helt nye, og det lyder, som de stadig lider af samme mangel på seriøsitet, som den gang.

Mathias jeg ved du følger med her. Hvis du vil få styr på din virksomhed, giv mig et kald på +357 95 125 808. Jeg hjælper dig gerne og kan få jer på rette spor inde for et halvt år med garanti, hvis I selvfølgelig er villige til at forpligte jer til forbedring og ændringer.  Det kommer til at koste dig 45.000,- om måneden for mine services., derudover skal mine rejse og transportudgifter dækkes.

Du må da snart være frustreret, træt og stresset med alle de utilfredse klienter, lad mig hjælpe dig giv mig et kald.

Side 34 ud af 34 (335 indlæg)